Porukka on muuten jo ihan fiiliksissä keekin konsertista,töissäkin jo ihan intona ne ketkä menossa. Vähän siinä nousee ittelläkin fiilis et olispa ehkä ollut kiva mennä.
:headwall:en tarkkaan muista mutta koko eskarivuosi oli taapertamista ongelmasta toiseen
eikö kuulosta lohdulliselta
sivusta kuulin tänää kun kaks miestä puhu persepanoista niin en tajua miks mulla tuli palsta mieleenMulle tulee harvoin palsta mieleen mistään. No ehkä ihmisten ilmoilla kun jotain näkee, niin tulee mieleen ne aloitukset jotka alkaa sanoilla "kaupassa nähtyä".
No mitä ne puhu niistä? :xmas:sivusta kuulin tänää kun kaks miestä puhu persepanoista niin en tajua miks mulla tuli palsta mieleen
Varmaan sun ja ruutiksen "lusikointihommat"..sivusta kuulin tänää kun kaks miestä puhu persepanoista niin en tajua miks mulla tuli palsta mieleen
No et miks naiset ei anna sitä et pitää varmaan "vahingossa" osua sinne. Meinasin kysyy et mikä siinä persepanossa nyt on niin ihmeellistä ja et miks se on joku pakkomielle miehille. Ja älä kysy miksi tuli palsta mieleen..en todellakaan tiedä Ehkä kun täälläkin joskus noit alotuksia jotka koskee sitä.No mitä ne puhu niistä? :xmas:
:OVarmaan sun ja ruutiksen "lusikointihommat"..
unohtamatta lasten- ja kodinhoitoakyllähän avioerojen määrä vähenisi jos naiset pitäs jalat auki ja suun kiinni. Ja olisi hupsuttelevan eroottisen nestemäisiä.
Ja omaisi huikaisevat tissit ja pepun.unohtamatta lasten- ja kodinhoitoa
:kiss:kiitosJos toffeeta yhtään lohduttaa niin minun pieni kiltti poika on kaapattu ja tilalle olen saanut eskarin. Kaikista hirviöistä kauheimman.. :kieh:
ne palautetaan ens syksynä koululle:kiss:kiitos
Minne nämä sais palauttaa?
En ainakaan laita takaisin sinne mistä on tullutkin |O:kiss:kiitos
Minne nämä sais palauttaa?
toi hymiö nyt jotenkin kumos tän sun väittämänei kaikilla miehillä haluta painua aunukseen :saint:
Vasta...ne palautetaan ens syksynä koululle
Palautetaan siis siittäjälle .En ainakaan laita takaisin sinne mistä on tullutkin |O
I have a life tosin vähän hiipumaanpäin...:snotty:LAURA! Missä sä oot luurannu?
niimpä, sinne pannaan uusia yrityksiäEn ainakaan laita takaisin sinne mistä on tullutkin |O
Juu, tässä tapauksessa se on Exit only.En ainakaan laita takaisin sinne mistä on tullutkin |O
käsitit väärin, se viittas siihen että lähistöllä makaileva kosteampi kolo kyllä kelpaatoi hymiö nyt jotenkin kumos tän sun väittämän
Ei siis ole parempi, vaan kelpaa...käsitit väärin, se viittas siihen että lähistöllä makaileva kosteampi kolo kyllä kelpaa