tarviiko tähän kommentoida mitään kun Laura kommentoi jo osuvastikäsitit väärin, se viittas siihen että lähistöllä makaileva kosteampi kolo kyllä kelpaa
tarviiko tähän kommentoida mitään kun Laura kommentoi jo osuvastikäsitit väärin, se viittas siihen että lähistöllä makaileva kosteampi kolo kyllä kelpaa
prkl, alan kohta mököttääEi siis ole parempi, vaan kelpaa...
ai niin. ja koko ajan pysyä naisellisena, meikattuna, korkkareissa ja hehkeänä että miellyttää miehen silmääunohtamatta lasten- ja kodinhoitoa
älä ala :kiss:prkl, alan kohta mököttää
No iltaa =)
Joku asia ei ole keväästä muuttunut...Ämpäriiiii
Niin on. |Ovoihyvähelvetti, noon näköjään rillimukit tehneet comebackin
Yllättävää kenen toimesta .voihyvähelvetti, noon näköjään rillimukit tehneet comebackin
eikö ookki?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30197349:Yllättävää kenen toimesta .
Voisi olla vähän työläämpi juttu :xmas:En ainakaan laita takaisin sinne mistä on tullutkin |O
eipä ihmeitä. samaa vanhaaMitäpä kuuluu?
ei ristusKehittävän vanhemmuuskeskustelun lopputulema: "kun en mää voi enää tän enempää panostaa, mitä mää muka voisin tehdä vielä paremmin."
Juu, et mitään. Et yhtikäs mitään, jatka samaan malliin vaan.
Mutta jos siittäjä asuu samassa talossa niin mitä hyötyäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30197253:Palautetaan siis siittäjälle .
Kirjota sille lista. Se tulee olemaan pitkä.Kehittävän vanhemmuuskeskustelun lopputulema: "kun en mää voi enää tän enempää panostaa, mitä mää muka voisin tehdä vielä paremmin."
Mulla on neljä muumimukia ja yks lautanen. Kaikki on saatu lahjaksi, tosin kahdesta luultavasti hankkiudun eroon jossain vaiheessa koska niillä ei oo samanlaista tunnearvo kuin muilla.Mä olen elänyt 44 vuotta ja pitänyt kaikkea muumikamaa hassuina lastentarvikkeina. Vasta tältä palstalta olen oppinut, että ne on keräilyharvinaisuuksia joita pitää haalia keinoja kaihtamatta ja sit myydä hirveellä voitolla huutiksessa.
Tässä talossa ei oo yhtään muumiastiaa eikä mulla ole edes tunnareita huutikseen joten mokasin senkin.
: /Kehittävän vanhemmuuskeskustelun lopputulema: "kun en mää voi enää tän enempää panostaa, mitä mää muka voisin tehdä vielä paremmin."
Tuskin tuon palautuksen jälkeen tulee enää uusia. Tuhon määrä voisi olla mittava .Mutta jos siittäjä asuu samassa talossa niin mitä hyötyä