No joudut nyt vaan ostamaan sitten pipoihin sopivaa takkikangasta. Ikiliikkujan keksiminen -check!Ainakin nyt löytyy pakasta viimevuotisia pipokankaita, jotka oltiin mätsätty takkeihin...siis niihin takkeihin, jotka viime vuonna olivat sopivia. Enää eivät. Nyt on siis pipokangasta, jolle ei löysy sopiva takkia. Oi ja voi
Voi kuule...joskushan täällä pyöri palstaprojekti-niminen ketju ja osallistuin siihen pikku tekeleelläni, joka sai aikalailla murskatuomion. Olin tehnyt pussilakanasta 3 mekkoa lapsilleni...ihan hirveenkauheesti kyllä kiinnostais ja ainakin olisin ilolla seuraamassa tämän haasteen kukkasia, jos vaikka se oma osallistumiseni kuitenni jäisikin sille hyvin vahvalle ehkä- asteelle :snotty:...tiiä sitten ilkiäiskö sitä näin julkisesti mitään väsäilyjään ja tunarointejaan näytellä - heti meinaa jo ajatuksen voimasta nousi rima taivaisiin
Mutta sen verran kuitenkin ilmeisesti jäi mulle tämä juttu kytemään, että tässä ehdin pikaisesti suunnittelemaan liivimekon sekä tunikan kaikkien noiden muidenkin enempi vähempi suunnittelu- ja keskeneräisyysvaihessa olevien tekeleiden seuraksi . Näiden valmiiksi saattamisissa on ainoastaan se ajan puute, joten....
Kattellaan, kattellaan
Paranehan pian, jotta pääset haasteen kimppuunJoo ny ei haittaa työt harrastuksia, mutta oon kipiänä. :snotty: Enkä oo kyllä viä päättäny mitä teen. Vähä on kyllä käyny mieles tehdä yhdet sukat likalle, mutta kattoo ny. Sain eilen tulostettua ruudukkokuvan yhdestä kuvasta niin saa neuleeseen sitte sen kuvan kätevästi.
Onko tuohon ruudutukseen olemassa valmista ohjelmaa vai itsekö teet ne.Joo ny ei haittaa työt harrastuksia, mutta oon kipiänä. :snotty: Enkä oo kyllä viä päättäny mitä teen. Vähä on kyllä käyny mieles tehdä yhdet sukat likalle, mutta kattoo ny. Sain eilen tulostettua ruudukkokuvan yhdestä kuvasta niin saa neuleeseen sitte sen kuvan kätevästi.
Kannattaa laittaa kirjamerkkeihin tämä linkki. Omista kuvista saa selattua mihin haluaa sen ruudutuksen. Käytin tuota eilen vasta ekan kerran, että en noista eri vaihtoehdoosta osaa sanoa, annoon vain olla valintojen missä on ja hyvä tuli. Pitää joskus koittaa muitaki.Alkuperäinen kirjoittaja 5n äiti;30195711:Onko tuohon ruudutukseen olemassa valmista ohjelmaa vai itsekö teet ne.
Minä, aloittelija, haluaisin tilkkupeiton tilkkuun esim sydämen, mutta se on ollut liian haastava (en siis ole jaksanut alkaa tekemään kaaviota ).
Tietenkin kelpaa! Ihana!!Kelpaako tällanen, joka valmistui eilen, mutta ikuisuus meni tekemiseen (aloitettu kuukausi sitten)? Vai teenkö jotain tän kahden viikon aikana aloitettua?
Ihana ketju!
Ja tässä siis tytölleni (1,5 v) tekemäni mekko bambulangasta:
pikkutyton mekko
Pitäisi. Ehdottomasti!Pitäisköhän mullakin liittyä, yhden pipon jo tehny esikoiselle, vielä pitäis saada kuopuksellekkin Vois olla vähän tämmönen tsemppari tämä ketju
Kyllä nuo mun mielestäni ihan sukilta näyttää :heart:Olen kutonut (=neulonut) viimeksi 20 vuotta sitten ja sen kyllä huomaa. Sukat vauvalle, aika monta kertaa jouduin purkamaan ja pähkäämään, mutta asiansa näyttävät ajavan...