Saisikohan KÄSITYÖHAASTE tulta alleen?

..ooo...täytyykin käydä kurkkaamassa moista knittyä, kiitos vinkistä :)!

Tosin mä olen noitten puikojen kanssa kyllä semmonen hazardimus, jotta nauramiseksi se väkisinkin menee, kun ei itkunkyyneleitä moiseen viitti tuhlata :D

Mutta oishan se hienoa, jos oppis muutakin väsäämään puikoilla kuin niitä perussukkia hyvin, hyvin hitaasti ja äärimmäisen keskittyneenä :)

edit. ...paitsi että :O...tossahan sitä haastetta vasta siis onkin kun enkuksi vielä yritän ymmärtää :D...eih, lopputulokset vois olla tyyliin "siis tässähän on ihan selvästi esillä hanskat.....ku kattoo oikein kaukaa ja siristää vielä silmiä ja vääntää itsensä aivan mutkalleen" :D
Mutta oi, kuinka siellä onkaan kauniita tekeleitä :heart:!

heh, muistan kun itse siirryin huiviohjeiden ihmeelliseen maailmaan.. :D yhden mallin saa tehdä hampaat irvessä, purkaa ja kirota typeriä ohjeita mutta sitten ne alkaa näyttää ihan loogisilta. ja lyhenteisiin löytyy suomennokset :) ei muuta kuin harjoittelemaan!
 
[QUOTE="Karoliina";30249242]Eikö olisi parempi tehdä joka aiheelle oma ketjunsa kuten ruokahaasteessa? Olisi helpompi seurata uusinta aihetta.[/QUOTE]

vois olla joo.. mutta löytääkö väki aina sen uuden ketjun? täytyy otsikoida se niin että osaa hakea (minäkin lahopää).
 
vois olla joo.. mutta löytääkö väki aina sen uuden ketjun? täytyy otsikoida se niin että osaa hakea (minäkin lahopää).
No eiköhän löydä koska uusi ruokahaasteki löydetään aina. Täs ketus on jo kuus sivua, niin kyllä se vaikeuttaa uuden aiheen seuraamista ja äänestyksen tekijällä on kova homma selata, että mitkä ny sitte kuuluu uuteen haasteeseen.

Otsikoksi vaikka isolla KÄSITYÖHAASTE ja perään sen kertaanen aihe?
 

Yhteistyössä