Hgin väkivaltaisin puisto.Millanen on kaisaniemen puisto? Olisko se hyvä paikka pussikaljoille?
Hgin väkivaltaisin puisto.Millanen on kaisaniemen puisto? Olisko se hyvä paikka pussikaljoille?
Mie ainaki suunnittelen. Noista muista en tiiä, mutta oliko just tänään kun kaikki kilvan haukkui että baarissa käyminen on perseestä kun ei kuule puhetta, musiikki on paskaa ja sueralaiset katoaa tuhka tuuleen uusien seuralaisten perässä, niin eikö se pussikalja olis sitten hyvä Ellei joku paikallinen sitten pidä kotibileitä.Ette kai te nyt mitään pussikaljottelua suunnittele?
True story!Ja kun kissoista näin jaaritellaan niin totuushan on tää:
Toivossa eläminen on ihan hyvä, mie taas oon koittanu vähän kysellä mitä tehään ja missä tehään eikä kukaan oo kommentoinu mitään.. Hankalaa on.mää oon eläny toivossa että joku tietäs semmotteen paarin jossa vois puhua
Eiköhän joku paikka löydy.mää oon eläny toivossa että joku tietäs semmotteen paarin jossa vois puhua
Kannatetaan!No herranmunjee sentään - meette koko hela kööri tsadilaiselle
Kiraffinen menee sinne muutenkin niin eikös siinä miljöössä - ei baaria! - vois sitten saman tein yhdellä tapaamisella lyödä kaksi kärpästä:
Ketju- tapaaminen ja tsadilaisen tsekkaaminen, jotta onko hän hyväksi kiraffillemme
Ottiko tulta allensa tämä juttu, hä ?
en ala jos se asuu jossain periferiassaKannatetaan!
Kiitos äiti, mutta enköhän oo jo niin iso tyttö että osaan itekin hoksata jos tuntuu siltä että treffikumppani on huonoNo herranmunjee sentään - meette koko hela kööri tsadilaiselle
Kiraffinen menee sinne muutenkin niin eikös siinä miljöössä - ei baaria! - vois sitten saman tein yhdellä tapaamisella lyödä kaksi kärpästä:
Ketju- tapaaminen ja tsadilaisen tsekkaaminen, jotta onko hän hyväksi kiraffillemme
Ottiko tulta allensa tämä juttu, hä ?
Juu huomasin saman yölläEilen oli kirkas taivas. Näkyi tähtiäkin.
Niinku Helsingissä? On se kaukana mullekin, myönnetään. Iso vesi on välissä.en ala jos se asuu jossain periferiassa
siitä valostako se täyskuun unia haittaava vaikutus johtuu?Eihän se kuu nyt näy, kun olisin kuvan napannut. Taivas on pilvessä. Jospa pysyisi verhoutuneena, niin ei häiritse unta.
onneks meidän ei sitä tartte kattoo kun sää pidät meijjät ajan tasalla
Käydään aikatauluja ja suunnitelmia viikon aikana yyveenä läpi.joku sikäläinen miettiköön paikan ja kertoo sen muille yyveellä
ettei kaiken maailman talkkerit pörrää perseissä
Miten mä en nyt oikein tuohon uskois :snotty:....mieluummin näkisin semmoisen kohtuu hulppean kattohuoneistonen ala jos se asuu jossain periferiassa
Mette Mannonen, yhtä pienet tissitAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30169639:Meidän säätyttö
Kuu on mystinen, vaikuttaahan se vuoroveteenkin niin miksi ei nukkumiseenkin.siitä valostako se täyskuun unia haittaava vaikutus johtuu?