Et, mut vastasin siltiKysyinkö mä sulta? :kieh:
Et, mut vastasin siltiKysyinkö mä sulta? :kieh:
On, lääkärit prkl.onks joku taas kussu majurin muroihin?
Ei sun rasvoja huolitakaan. :xmas:
ahaMajuri
Joku kyselikin sua tuolla isolla puolella
Joo oot niinkuin lapsi. Kun kysytään että kuka tahtoo vaikkapa porkkanan, niin aivan varmasti ne jotka ei tahdo, huutaa "MÄ EN AINAKAAN HALUU!!!". Vaikkei sitä edes kysyttyEt, mut vastasin silti
Nih, on meillä omatkin rasvat ja kädet joilla levittää sitä :attn:Ei sun rasvoja huolitakaan. :xmas:
Niin on.Nih, on meillä omatkin rasvat ja kädet joilla levittää sitä :attn:
Mulla ois laventelintuoksuista hierontaöljyä ja kaksi taitavaa kättä joissa keskimäärin jokaisessa noin viisi sormea :xmas:Nih, on meillä omatkin rasvat ja kädet joilla levittää sitä :attn:
Ja et oo hieronu mua. :O :stick:Mulla ois laventelintuoksuista hierontaöljyä ja kaksi taitavaa kättä joissa keskimäärin jokaisessa noin viisi sormea :xmas:
Ehä mä hierontaa kaivannut, kun mulla oli kintut palanu ja niitä vaan piti rasvata :xmas:Mulla ois laventelintuoksuista hierontaöljyä ja kaksi taitavaa kättä joissa keskimäärin jokaisessa noin viisi sormea :xmas:
tyttöjen kimpparasvaus..Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30166821:Mäkin voin tulla levitteleen rasvaa
tsori, my bad. Miun taikasormia ei auta nuin bulkkihommiin kuin rasvojen levittelemiseen rasittaa olleskaanEhä mä hierontaa kaivannut, kun mulla oli kintut palanu ja niitä vaan piti rasvata :xmas:
Et voi sanoa etteikö olisi tarjottu?Ja et oo hieronu mua. :O :stick:
Jeee! Rasvabileet!!!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30166821:Mäkin voin tulla levitteleen rasvaa