ikiuni
Mulla on koko selkä kipiä. Niskasta alaselkään asti.Et voi sanoa etteikö olisi tarjottu?
No seuraavan kerran on laventelintuoksuiset hierontaöljyt messissä niin onnistuu
Mulla on koko selkä kipiä. Niskasta alaselkään asti.Et voi sanoa etteikö olisi tarjottu?
No seuraavan kerran on laventelintuoksuiset hierontaöljyt messissä niin onnistuu
Uuuuhhh :heart:Et voi sanoa etteikö olisi tarjottu?
Tulossa. Nukkumaanmeno saattaa samalla vähän venähtääJoku vois raahata mut tukasta suihkuun ja käydä peittelemässä sit sänkyyn. Zzzzz.
Niskasta nilkkoihinMulla on koko selkä kipiä. Niskasta alaselkään asti.
Saat tän kerran anteeks. Ymmärrän että saattoi ajatukset harhautuatsori, my bad. Miun taikasormia ei auta nuin bulkkihommiin kuin rasvojen levittelemiseen rasittaa olleskaan
Niskasta nilkkoihin
Ihana kuva :heart: - meijen WinsletAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30166786:
Fiilistele :kiss:
öit :kiss:Mukavaa iltaa kaikille, lähden nyt :kiss: :wave:
Ei tässä nyt niin kiire ollutkaan sinne nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30166849:Tulossa. Nukkumaanmeno saattaa samalla vähän venähtää
Heii - aivan tykästyin, ihastuin tähän lauluun :heart:! Hieno, pitää ihan uudelleen kuunnellahttp://m.youtube.com/watch?v=S7n3m-aTItw
Liisa Tavi, hieno laulaja :heart: harmi ettei juutuupista löydy juuri niitä lauluja, joita haluaisin linkata.
Joo, nautin kyllä täysin siemauksin ja pojatkin tykkäs Veden äärellä, ainakin itellä on aina murheet ja huolet unohtunu, se rauhallisuus ja toisaalta voima, mikä siitä huokuu on aivan mahtava. Mun isovanhemmat luopuivat mökistään keväällä ja se oli mulle kova pala, kun vauvasta saakka siellä merenrannalla viettäny aikaa, kiukuteltua tuli muutamaankin otteeseen ja haukuttua kaikki, mutta ymmärrän kyllä päätöksen ja sen, ettei itselläkään olis aikaa ollut siitä huolehtia/kunnostaa, niin olihan tuo jotenkin lohduttavaa, että pääsee sitte ees veneellä sinne merelle vielä nautiskelemaanIhana kuva :heart: - meijen Winslet
Hyvin voin samaistua tuohon olotilaasi, että on ollut huikean mahtavaa - että sitä hetkeä pitää halata ja kunnolla! Merellä - ja yleensäkin veden äärellä - sitä vain vahvistuu ja herkistyykin
Siinä mennee sitten hiukan kauemmin kun siinä keskikohilla pitää jossakin vaiheissa siirtyä ihan muihin hommiinn ja jatkaa sen jälkeen sitä hierontaaNiskasta nilkkoihin
Pari Tavin cd:tä löytyy, hieno ja herkkä laulaja on hän.Heii - aivan tykästyin, ihastuin tähän lauluun :heart:! Hieno, pitää ihan uudelleen kuunnella
sisäistä hierontaa..Siinä mennee sitten hiukan kauemmin kun siinä keskikohilla pitää jossakin vaiheissa siirtyä ihan muihin hommiinn ja jatkaa sen jälkeen sitä hierontaa