Kai sit kans ollaan tyynysotaa ja tunnustellaan toistemme tissejä, niinkuin aina tyttöjen illoissa on tapana?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30166910:Mie voisin nyt suihkuraikkaana liittyä niihin rasvabileisiin .
Öitä :kiss:.Mä meen nukkuu. öitä :kiss:
Kai sit kans ollaan tyynysotaa ja tunnustellaan toistemme tissejä, niinkuin aina tyttöjen illoissa on tapana?
Sopii mulle, mut kuka tuo ne tissit?Kai sit kans ollaan tyynysotaa ja tunnustellaan toistemme tissejä, niinkuin aina tyttöjen illoissa on tapana?
Kiitos sinun, tutustun hänen lauluihinsa tässä aivan uudella otteella ja uteliaisuudella.Pari Tavin cd:tä löytyy, hieno ja herkkä laulaja on hän.
Ilmeisesti ainakin ikiuni . Hipelöidään kaikki sen tissejä.Sopii mulle, mut kuka tuo ne tissit?
Mulla on paljo, mää voin lainata :snotty:Sopii mulle, mut kuka tuo ne tissit?
Mie voin antaa osani myös :snotty:.Mulla on paljo, mää voin lainata :snotty:
Ai kamala.Ilmeisesti ainakin ikiuni . Hipelöidään kaikki sen tissejä.
:O :hug:...jestas, kuka hävytön sun kauniit unes nyt söi :kieh:Joo. Heräsin. 04.00 |O Ja nyt on kello jo kuudennella, pitäsköhän vaan nousta ylös...
Huomenta Myttynen :kiss:. Siitä sitten vain sumpin keittoon ja palstailemaan mitä parhaimpaan aikaan.Joo. Heräsin. 04.00 |O Ja nyt on kello jo kuudennella, pitäsköhän vaan nousta ylös...
Saisko nuo kropat myös :snotty:
Mä voin tuoda tissit.
Juuri tuolta se näyttäisi, paitsi että oltais vielä öljyisiä.
Mä voin tuoda tissit.
Joo olis vähän nälkä, mutta en oo vielä päässy peiton alta. Ja sit jos mää meen keittiöön ni koirat alkaa hössöttää, ja sit ne herättää misterinki. Ootan vähän aikaa ja keitän sitten molemmilleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30166949:Huomenta Myttynen :kiss:. Siitä sitten vain sumpin keittoon ja palstailemaan mitä parhaimpaan aikaan.
:OKai sit kans ollaan tyynysotaa ja tunnustellaan toistemme tissejä, niinkuin aina tyttöjen illoissa on tapana?
Juu, ei haittais yhtään. Mä olen ajatellut hankkivani tuollaisen kropan. Kohenis kunto samalla.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30166954:Saisko nuo kropat myös :snotty:
Miehiltä pääsy kielletty!:O
opcorn::xmas:
:headwall:Miehiltä pääsy kielletty!
Joo. Tuossa on tavoite . Siihen voi tovi vierähtää kylläkin :snotty:.Juu, ei haittais yhtään. Mä olen ajatellut hankkivani tuollaisen kropan. Kohenis kunto samalla.
Mieti ku ensin rasvaillaan toisemme ja sit joku höyhentyyny posahtaa. Sit ollaan kyllä oikeestiki palstan kanalaumaKai sit kans ollaan tyynysotaa ja tunnustellaan toistemme tissejä, niinkuin aina tyttöjen illoissa on tapana?