kahvikirahvi
Onko tsadissa keskustan tuntumassa jotain puistoo mihkä vois pistää pussikaljottelut ja vaikka piknikit pystyyn?
kasin suurin paskan kairaus oli se, että normi pöytäkoneisiin ympättiin se kosketusnäytöille tarkoitettu "lumia käyttis" eli se start screen.Mä tykkäsin windows 7, tää kasi on ihan ärsyttävä enkä osaa käyttää edes huonosti. Mutta mun taidoilla ei kyllä tarttekkaan sen kummempia kun päästä interwebbiin ja selailemaan kuvia. Mutta ne pari kertaa kun on jotain asetuksia koittanu tästä löytää niin vittu mikä vaiva.
Oi Scorpions ja varsinkin tää kappale. :heart::'heart:
[video=youtube;Pep6nREBpS8]http://www.youtube.com/watch?v=Pep6nREBpS8[/video]
mää tykkään scorppareista paaaljon. tosin joistakin biiseistä tulee muistoja ja eräs ihminen mieleen aina kun kuulen.Oi Scorpions ja varsinkin tää kappale. :heart:
mie kans ja just tämä on sellainen rakkauskappale mulle ja miehelle. :heart:mää tykkään scorppareista paaaljon. tosin joistakin biiseistä tulee muistoja ja eräs ihminen mieleen aina kun kuulen.
no ei pahoja mutta sellasia haikeita muistoja eräästä.yhdessä aina scorppareita kuunneltiin.mie kans ja just tämä on sellainen rakkauskappale mulle ja miehelle. :heart:
Mulle tulee aina kyynel silmiin,kun kuunnellaan tätä.
Toivottavasti sulle ei tule pahoja muistoja Scorppareista.
Tissit? Kikkeli?mä en ymmärrä mitään teijän linuxien ja ubuntujen jutuista mitään
keksikää tän aiheen rinnalle jotain hötöä mistä mäkin jotain ymmärrän
lähetä ne kuvat kat von deelle ja selostus miten haluisit ne ja pyydä ehdotuksi. Se on huippuhyvä tatskaaja.Äh, miksen osaa piirtää. Löysin vihdoin täydellisiä kuvia mistä saisin mallit tatuointiin jonka haluan, mutta kun en saa aikaseks mitään muuta kun jonkun epämääräisen sekasikiön ja kesken piirtämisen tajuan etten itsekään tiedä mitä mun tekemän kuvan pitäis esittää.
tissit...no joo,mä oonkin just menossa tissipesulleTissit? Kikkeli?
Juuh, todellaOn se muuttunut niin omituiseksi. :xmas:
No höh, lukeehan siinä selvästi famipala ja fami :hug:Juuh, ensin ajattelin, että on uus tyyppi mustunut ketjuun,piti kahtoo uuvestaan.
Näyttäis olevan asennuskelpoinen suoraan verkosta?Tän oon moninaisiin vanhoihin rautoihin laittanut, helppo asentaa ja erittäin helppokäyttöinen.
Ubuntu Suomi
Ei oo enää sitä namipussia. :snotty:No höh, lukeehan siinä selvästi famipala ja fami :hug: