ikiuni
Vähä voi kokeilla nuorta mutta ei kumppaniksi.No kai mäkin vanhmepana voisin nuoremman kumppanin ottaa, mut en mä nyt viitsis mitään lastentarhaikäisiä alkaa pokailemaan
Vähä voi kokeilla nuorta mutta ei kumppaniksi.No kai mäkin vanhmepana voisin nuoremman kumppanin ottaa, mut en mä nyt viitsis mitään lastentarhaikäisiä alkaa pokailemaan
Jaloista vähän mutta sormet on sen verran että sormuksia ei voi pitää. :|Onks teillä kellään jalat turvoksissa tän helteen takia? Mulla on nilkat ihan turvonneet:O Tosin kaipa se työstäkäkin johtuu mut silti,kauheet nilkat.
Ubuntu toimii, Lubuntu on sen light weight versio, sitä kokeilisin.Eivittusaatanaperkelehelvetti.
Nyt olen tullu siihen tulokseen, että noi Linuxpaskat ei o ihmistä varten.
Oli toimivinaan... ja ny sit kun tarttis laittaa tosta sedälle nettikone ja heittää xp filuineen hemmettiin, niin johan pomppas. Mintussa ei toimi hiiri. Puppyssa ei vörki mikään tai jos vörkkii, niin se avaa omia aikojaan kakstsiljardia ikkunaa eikä muuta teekään.
Lainaan Majuria. Vittu mitä paskaa.
määräys: loppuilta löhöten ja jotain hyvää syöden ja/tai juoden.joko sitä saa olla tekemäti mitään... ei jaksais enää.
Ei helle ole turvottanut, kaikki muu kyllä :ashamed: (nyt on se aika taas kun ei pitäisi tulla palstalle)Onks teillä kellään jalat turvoksissa tän helteen takia? Mulla on nilkat ihan turvonneet:O Tosin kaipa se työstäkäkin johtuu mut silti,kauheet nilkat.
jotain hyvää kyl ois kiva saada, mutta mitään "tilaa-kotiin"imuutus palvelua ei vissiin ole.määräys: loppuilta löhöten ja jotain hyvää syöden ja/tai juoden.
Istupa siihen sohvalle ja lepäile vähän. Tahdotko että tuon oluen vai kahvia? :xmas:joko sitä saa olla tekemäti mitään... ei jaksais enää.
ei mulla muuten mitään mut nilakat ja jalkaterät on aivan järkyttävät.Nestettä oon juonut pitkin päivää ja nytkin on jalat ylöspäin.Jaloista vähän mutta sormet on sen verran että sormuksia ei voi pitää. :|
Mun tukka ainakin on niin eläväinen että se kävelee aamulla vastaan, piiskaa vastaantulijoita ja hajottaa peilit.btw ainoa elävä osa hiuksessa on sen juuri siellä päänahan sisällä oleva tuppi ja karvannostattaja lihas.
Keratiini ei ole elävää kudosta. Kynnetkään ei kiihdytä kasvua siksi että niitä leikellään.
Istupa siihen sohvalle ja lepäile vähän. Tahdotko että tuon oluen vai kahvia? :xmas:
Vai jotakin muuta?
Piirakkaa? :saint:Vai jotakin muuta?
:xmas:Vai jotakin muuta?
Eipäs virnistellä nainen, tuska on suuri
Piirakkaa? :saint:
:hug:Eipäs virnistellä nainen, tuska on suuri
Olisinkohan ripsauttanut aromisuolaa ja mustapippuria ihan pikkiriikkisen?pitkäkaula:attn: maustoitko sä ne lohet jotenkin siihen salaattiin?
joku kokkikolmonen repisi vähät hiuksensa tuostaOlisinkohan ripsauttanut aromisuolaa ja mustapippuria ihan pikkiriikkisen?