The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Onks muiden kolmivuotiailla ollut uhman lisäks sellasta ärsyttävää vauvailuvaihetta, kun ei osais millään pukea, eikä osaa syödäkään itse, eikä tehä oikein mitään muutakaan.
 
Mä tykkäsin windows 7, tää kasi on ihan ärsyttävä enkä osaa käyttää edes huonosti. Mutta mun taidoilla ei kyllä tarttekkaan sen kummempia kun päästä interwebbiin ja selailemaan kuvia. Mutta ne pari kertaa kun on jotain asetuksia koittanu tästä löytää niin vittu mikä vaiva.
kasin suurin paskan kairaus oli se, että normi pöytäkoneisiin ympättiin se kosketusnäytöille tarkoitettu "lumia käyttis" eli se start screen.

Aivan täysin turhaa normi koneelle missä ei ole kosketusnäyttöä.

Ne appsitkin toimii ihan paskasti ja paljon epäkäytännöllisempiä kuin kunnolliset vastaavat ohjelmat.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Äh, miksen osaa piirtää. Löysin vihdoin täydellisiä kuvia mistä saisin mallit tatuointiin jonka haluan, mutta kun en saa aikaseks mitään muuta kun jonkun epämääräisen sekasikiön ja kesken piirtämisen tajuan etten itsekään tiedä mitä mun tekemän kuvan pitäis esittää.
 
Äh, miksen osaa piirtää. Löysin vihdoin täydellisiä kuvia mistä saisin mallit tatuointiin jonka haluan, mutta kun en saa aikaseks mitään muuta kun jonkun epämääräisen sekasikiön ja kesken piirtämisen tajuan etten itsekään tiedä mitä mun tekemän kuvan pitäis esittää.
lähetä ne kuvat kat von deelle ja selostus miten haluisit ne ja pyydä ehdotuksi:D. Se on huippuhyvä tatskaaja.

No ei nyt oikeesti vaikka se onkin hyvä. viet jollekin (tutulle) tatskaajalle ja selostat sille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä