The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ubuntu toimii, Lubuntu on sen light weight versio, sitä kokeilisin.
Mulla on buuttaavilla tikuilla Minttu16 ja Puppy. Enempiä en laita.
Kumpikaan ei toimi nettitikkuni kans.
Täällä toimi langattomalla laajakaistalla hetken.

Nyt vaan ei.

Mintin ja linuxroskan sivuilta kattelin "could not grab mouse"- ongelmaa. Ratkaisuksi esitettiin, et tarttis painaa hiirellä jostain kohdasta. Nii varmaan tarttis, jos se hiiri toimis.

Mäkkiä en laita.
Linuxiin en enää koske.
Kun tää win7 alkaa oikuttelemaan, niin paiskaan tämänkin koneen järveen ja lopetan tietokoneiden käytön kokonaan.
 
Mulla on buuttaavilla tikuilla Minttu16 ja Puppy. Enempiä en laita.
Kumpikaan ei toimi nettitikkuni kans.
Täällä toimi langattomalla laajakaistalla hetken.

Nyt vaan ei.

Mintin ja linuxroskan sivuilta kattelin "could not grab mouse"- ongelmaa. Ratkaisuksi esitettiin, et tarttis painaa hiirellä jostain kohdasta. Nii varmaan tarttis, jos se hiiri toimis.

Mäkkiä en laita.
Linuxiin en enää koske.
Kun tää win7 alkaa oikuttelemaan, niin paiskaan tämänkin koneen järveen ja lopetan tietokoneiden käytön kokonaan.
hienosti tuo ubuntun täysi versio pyöri tuossa 5-6 vuotta vanhassa läppärin romussa mikä oli halpis alun alkaenkin, touch padit ja hiiret kaikki toimii.
 
kahvikirahvi
Mä tykkäsin windows 7, tää kasi on ihan ärsyttävä enkä osaa käyttää edes huonosti. Mutta mun taidoilla ei kyllä tarttekkaan sen kummempia kun päästä interwebbiin ja selailemaan kuvia. Mutta ne pari kertaa kun on jotain asetuksia koittanu tästä löytää niin vittu mikä vaiva.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä