Kiitos kiitos =)
Tästä päivästä tulee ihana, päätin sen jo eilen illalla kun menin nukkumaan
HyväKiitos kiitos =)
ihan ok, tuo kuumuus ei varsinaisesti tuskastuta,Kuinka inanna on jaksanut näillä helteillä?
Tuossa eilenköhän se oli kun luin jotain ketjua kuinka joku oli ihan puhki raskaudesta ja helteistä.
Voi, ihan hyvin jo =) Turvotusta on vielä vähän ja kipuakin välillä mutta oon jo lenkkeillyt, eilenkin aika pitkästi ettei siinä mitään vakavasti oo mennyt. Nivelsiteet revähti mut mä lähin jo heti kivun salliessa liikkeelle kuten neuvottiin..Hyvä
Mitenkäs jalkasi muuten voi?
Toivottavasti pian helpottaa ja saat vauvelin syliin =)ihan ok, tuo kuumuus ei varsinaisesti tuskastuta,
mutta kyllä se mehut vie päivän mittaan.
Ei melkein jaksais juoda niin paljon kun pitäs
Hg oli romahtanut rytinällä alas niin se selittää vähän tätä väsymystä.
Pistin senkin kuumuuden piikkiin.
Juu, luinkin tuosta hg:stä. Vauva ryöstää kaikkiihan ok, tuo kuumuus ei varsinaisesti tuskastuta,
mutta kyllä se mehut vie päivän mittaan.
Ei melkein jaksais juoda niin paljon kun pitäs
Hg oli romahtanut rytinällä alas niin se selittää vähän tätä väsymystä.
Pistin senkin kuumuuden piikkiin.
Hyvä juttu ettei tuon pahempaa ollut ja voit jo liikkuakinVoi, ihan hyvin jo =) Turvotusta on vielä vähän ja kipuakin välillä mutta oon jo lenkkeillyt, eilenkin aika pitkästi ettei siinä mitään vakavasti oo mennyt. Nivelsiteet revähti mut mä lähin jo heti kivun salliessa liikkeelle kuten neuvottiin..
Jos paino vielä putoaa niin saattaa olla että maanantaina käynnistellään.Toivottavasti pian helpottaa ja saat vauvelin syliin =)
pyydä lisämaksua ananasta vartenMeillö on nyt sellanen sopimus että se maksaa maksukykyään pienempää summaa sillä edellytyksellä että osallistuu isompiin hankintoihin, harrastusvälineisiin ym.
Se alko tossa joku päivä sitten valittaa yhdestä kolmenkympin hankinnasta ja kinuamaan rahoja siitä takasin niin mietin vaan et olisko vaan helpompaa hoitaa ite kaikki ostokset ettei tarvitse pelätä että raha-asioistakin joutuis tappelemaan.
tuntus että sopimusta olis hyvä muuttaa kun ei näy olevan luottamista siihen että mp osallistuu isompiin hankintoihin kitisemätiPäästään jo ens kuussa valvojalle ja katotaan samalla ne maksuhommat uudestaan että mitä tehdään.
Päästään jo ens kuussa valvojalle ja katotaan samalla ne maksuhommat uudestaan että mitä tehdään.
Voishan sen aamun viinilläkin aloittaa, tai vaikka shamppanjalla
En silti aloittaisi kahvilla JA viinilläVoishan sen aamun viinilläkin aloittaa, tai vaikka shamppanjalla
Ja vielä mansikoilla ja kermavaahdolla
VieläIltapäiväähuomenta.
Ja Starrille loistavaa syntymäpäivää :flower:
Mun päivä on kulunut rattoisasti halonhakkuu- ja kaminavahtipuuhissa. Enkä oo ees kihloissa tahi raskaana, mikä köpsylle tiedoksi saatettakoon
HienoaHuomenta! Kuulkaas, herramuksu (aka minilettunen) on nukkunut hienosti yhtäsoittoa toissa yönä 21.30-05.00 ja viime yönä 22.00-05.30!
Jösses.
Mä en oikeasti olisi uskonut että vauvat voi olla näin iisejä ja ihania ja uskomattoman rakkaita heti ensimmäisestä hengenvedosta lähtien. Mulla kun kuitenkin oli jo melkein seitsemän vuoden kokemus vanhemmuudesta pohjalla ennen tätä muksua (ja 22 vuoden kokemus ei-biologisesta lapsesta, jonka olen aika pitkälle myös kasvattanut pienestä pitäen, varsinkin teini-iän ihan oman katon alla). Ja silti tää tuli ihan todellisena yllätyksenä.
Huh.
On se osallistunut joo, tää kitinä oli vaan uus juttu ja mietin paheneeko se ajan myötä nyt kun on vähän kireemmät välit.tuntus että sopimusta olis hyvä muuttaa kun ei näy olevan luottamista siihen että mp osallistuu isompiin hankintoihin kitisemäti
Eihän kukaan aloittanutkaan :stick:En silti aloittaisi kahvilla JA viinillä