The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kuinka inanna on jaksanut näillä helteillä?
Tuossa eilenköhän se oli kun luin jotain ketjua kuinka joku oli ihan puhki raskaudesta ja helteistä.
ihan ok, tuo kuumuus ei varsinaisesti tuskastuta,
mutta kyllä se mehut vie päivän mittaan.
Ei melkein jaksais juoda niin paljon kun pitäs :D

Hg oli romahtanut rytinällä alas niin se selittää vähän tätä väsymystä.
Pistin senkin kuumuuden piikkiin.
 
ihan ok, tuo kuumuus ei varsinaisesti tuskastuta,
mutta kyllä se mehut vie päivän mittaan.
Ei melkein jaksais juoda niin paljon kun pitäs :D

Hg oli romahtanut rytinällä alas niin se selittää vähän tätä väsymystä.
Pistin senkin kuumuuden piikkiin.
Juu, luinkin tuosta hg:stä. Vauva ryöstää kaikki :D
Mulla oli aina matala hg mutta voinnissa en sitä huomannut.
Hyvä kuitenkin ettei kuumuus pahemmin tuskastuta :)
Eipä sitä aina itsekään muista juoda niin kuin pitäis.
Tai jos muistan niin on kuitenkin kaukana siit mitä pitäis juoda :D
 
Meillö on nyt sellanen sopimus että se maksaa maksukykyään pienempää summaa sillä edellytyksellä että osallistuu isompiin hankintoihin, harrastusvälineisiin ym.
Se alko tossa joku päivä sitten valittaa yhdestä kolmenkympin hankinnasta ja kinuamaan rahoja siitä takasin niin mietin vaan et olisko vaan helpompaa hoitaa ite kaikki ostokset ettei tarvitse pelätä että raha-asioistakin joutuis tappelemaan.
:mad: pyydä lisämaksua ananasta varten
 
Huomenta! Kuulkaas, herramuksu (aka minilettunen) on nukkunut hienosti yhtäsoittoa toissa yönä 21.30-05.00 ja viime yönä 22.00-05.30!

Jösses.

Mä en oikeasti olisi uskonut että vauvat voi olla näin iisejä ja ihania ja uskomattoman rakkaita heti ensimmäisestä hengenvedosta lähtien. Mulla kun kuitenkin oli jo melkein seitsemän vuoden kokemus vanhemmuudesta pohjalla ennen tätä muksua (ja 22 vuoden kokemus ei-biologisesta lapsesta, jonka olen aika pitkälle myös kasvattanut pienestä pitäen, varsinkin teini-iän ihan oman katon alla). Ja silti tää tuli ihan todellisena yllätyksenä.

Huh.
 
Huomenta! Kuulkaas, herramuksu (aka minilettunen) on nukkunut hienosti yhtäsoittoa toissa yönä 21.30-05.00 ja viime yönä 22.00-05.30!

Jösses.

Mä en oikeasti olisi uskonut että vauvat voi olla näin iisejä ja ihania ja uskomattoman rakkaita heti ensimmäisestä hengenvedosta lähtien. Mulla kun kuitenkin oli jo melkein seitsemän vuoden kokemus vanhemmuudesta pohjalla ennen tätä muksua (ja 22 vuoden kokemus ei-biologisesta lapsesta, jonka olen aika pitkälle myös kasvattanut pienestä pitäen, varsinkin teini-iän ihan oman katon alla). Ja silti tää tuli ihan todellisena yllätyksenä.

Huh.
Hienoa :)

:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Lettuperkele
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä