The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ai niin karahvi, olen ihan samaa mieltä mitä krut sanoi vissin eilen, se exä on mustis tsadilaisesta.

En epäile hetkeäkään.
No mutta ohan se tienny siitä jo jonkin aikaa niin ei mahdu kalloon miksis se nyt vasta alkais siitä kiukuttelemaan.
Mie taas epäilen että se johtus ennemmin sen muikkelin myötävaikutuksesta. Se oli talvellakin paskaämpäri ko sen mimmin kanssa hengaili. Sillon ku ne ei välissä ollu tekemisissä (uus mies sillä) niin se oli pitkän aikaa ihan kiva ja normaali.
 
No mutta ohan se tienny siitä jo jonkin aikaa niin ei mahdu kalloon miksis se nyt vasta alkais siitä kiukuttelemaan.
Mie taas epäilen että se johtus ennemmin sen muikkelin myötävaikutuksesta. Se oli talvellakin paskaämpäri ko sen mimmin kanssa hengaili. Sillon ku ne ei välissä ollu tekemisissä (uus mies sillä) niin se oli pitkän aikaa ihan kiva ja normaali.
Ei tunteet ole mitään loogisia aina. Itseasiassa harvemmin ovat.

Itse en kyllä demonisoisi millään tavalla ilman mitään todisteita uusia kumppaneita. Sama se miten on/off ovat, et voi tietää mitä siellä oikeasti tapahtuu.

Et voi myöskään tietää mitä sen exän päässä liikkuu.

Sen käytös vaan viittaa suoraan siihen mustailuun.

Pelkästään tuo yksi lause kertoo sen hyvin selkeästi missä sanoit sen kertoneen että ei ole valmis kuulemaan uudesta ukkelistas.

Se on jo VARMA tieto että sillä on ongelmia asian kanssa.

Joten ei ole mikään ihme, jos se mustailu heijastuu sitten typerillä tavoilla teidän välille.

Älä yritä etsiä järkeä mustankipeän ihmisen toimista. Turvaa vaan oma perseesi, ettei se pääse pilaamaan sun päiviä rahallisesti, jos kerta ei onnistu tuo keskenään sopiminen kuten selkeästi tuntuu olevan.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
kahvikirahvi
Ei tunteet ole mitään loogisia aina. Itseasiassa harvemmin ovat.

Itse en kyllä demonisoisi millään tavalla ilman mitään todisteita uusia kumppaneita. Sama se miten on/off ovat, et voi tietää mitä siellä oikeasti tapahtuu.

Et voi myöskään tietää mitä sen exän päässä liikkuu.

Sen käytös vaan viittaa suoraan siihen mustailuun.

Pelkästään tuo yksi lause kertoo sen hyvin selkeästi missä sanoit sen kertoneen että ei ole valmis kuulemaan uudesta ukkelistas.

Se on jo VARMA tieto että sillä on ongelmia asian kanssa.

Joten ei ole mikään ihme, jos se mustailu heijastuu sitten typerillä tavoilla teidän välille.

Älä yritä etsiä järkeä mustankipeän ihmisen toimista. Turvaa vaan oma perseesi, ettei se pääse pilaamaan sun päiviä rahallisesti, jos kerta ei onnistu tuo keskenään sopiminen kuten selkeästi tuntuu olevan.
Voit olla oikeassa. Ja sama kai se on mistä sen käytös johtuu kun se lapselle kostautuu kuitenkin.

Pitäiskö sen kanssa kuitenkin yrittää keskustella ennen ko se lastenvalvojan tapaaminen on?
 
Voit olla oikeassa. Ja sama kai se on mistä sen käytös johtuu kun se lapselle kostautuu kuitenkin.

Pitäiskö sen kanssa kuitenkin yrittää keskustella ennen ko se lastenvalvojan tapaaminen on?
No sehän on sinusta kiinni. Sinun ja lapsen elämä kyseessä. Parhaiten sinun pitäisi pystyä arvioimaan onko järkeä yrittää kurottaa toista kohti sovun mahdollistamiseksi.

Pelkäänpä vaan, että kun nyt on vielä tunteistaan kiinni sinussa exä, niin se on ihan sama mitä sanot, niin se ei kykene vielä käsittelemään asiaa ilman että reagoi tunteilla.

Sama se miten paljon oikeus olisi sinun puolella.

Itse ainakin näkisin että sama se mitä sovitaan vanhempien kesken, paperilla on hyvä olla asiat. Ei tarvitse sitten turhia selitellä minnekään kun homma ei toimi, näyttää vaan paperia ja toteaa, että ei mennyt niinkuin strömsössä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Yrh, toi raiskausvänkäysketju on kyllä taas sanonko mikä. Näin vuosia lapsena seksuaalisesti hyväksikäytettynä ja aikuisuuden kynnyksellä raiskattuna, kamppailulajejakin harrastaneena tietysti voisi olla jotain sanottavaa - mutta enpä taida. Annetaan muiden kinastella ja nautitaan itse auringosta parvekkeella.
 
Yrh, toi raiskausvänkäysketju on kyllä taas sanonko mikä. Näin vuosia lapsena seksuaalisesti hyväksikäytettynä ja aikuisuuden kynnyksellä raiskattuna, kamppailulajejakin harrastaneena tietysti voisi olla jotain sanottavaa - mutta enpä taida. Annetaan muiden kinastella ja nautitaan itse auringosta parvekkeella.
Sinne on pari kertaa ollut pakko avautua, tiedä sitten mitä siitä kukaan on mieltä, tuntuu että ihmiset ei paljoa halua vääntää asiasta kanssani.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä