Onhan seUuu.. fami on hyvää. kiitti
niin onOnhan se
Kuten hopeatoffeekin :snotty:
Mä en edes muista milloin söin jotain herkkua.Mie en ole muuten viikkoon syöny ollenkaan herkkuja. Rovaniemellä taisin kaverin kanssa syyä puoliks kinder buenon, muuten oon napostellut jugurttia ja banaanilastuja. Hyvä minä!
Herkkulakkolaihtukaamme siis yhdessä!Mä en edes muista milloin söin jotain herkkua.
Ei ku söinhän mä viikonloppuna lettuja. Mut en oo kaupasta ostanut mitään.
HyväParempi olo =)
En tiedä viittiikö sitä lakossa olla.Herkkulakkolaihtukaamme siis yhdessä!
Mä olen viimesen kuukauden aikana laihtunut lähes 6kg. Ei vaan maistu yhtään mikään eikä oo ikinä nälkäMä en edes muista milloin söin jotain herkkua.
Ei ku söinhän mä viikonloppuna lettuja. Mut en oo kaupasta ostanut mitään.
Mie en ole muuten viikkoon syöny ollenkaan herkkuja. Rovaniemellä taisin kaverin kanssa syyä puoliks kinder buenon, muuten oon napostellut jugurttia ja banaanilastuja. Hyvä minä!
:hug:mun pitäs mennä nukkumaan mutta ei tässä kuumudessa voi ja nyt mua ei oikeen edes väsytäkään.yllättävän pirtee olin tänä aamunakin vaikka nukuin ihan muutaman tunnin.Menin kyllä ajoissa nukkumaan mutta sit itkee pillitin(KYLLÄ! TAAS) niin et ihan henkeen otti ja melkeen oksensin ja kummatkin tyynyt oli litimärkiä. enkä oo vetänyt päikkäreitäkään tänää.
Mullakaan välillä maistu mikään. Mut pitää yrittää välillä syödä jotakin.Mä olen viimesen kuukauden aikana laihtunut lähes 6kg. Ei vaan maistu yhtään mikään eikä oo ikinä nälkä
Onhan niissä, ja on makeutettu ruokosokerilla ja hunajalla. Mutta luonnollisempaa hyvää kun karkit, ja kohtuudella näitäki syödään
mut eiks banaanissa oo hirveesti hiilareita eli lihottaa vai eikö ne päde kuivatetuissa?
Syön mä töissä mutta en aamupalaa enkä illalla kotona. Likka on reissussa ja ukko illat treenaamassa joten en viitti kokataMullakaan välillä maistu mikään. Mut pitää yrittää välillä syödä jotakin.
Oho.Mä olen viimesen kuukauden aikana laihtunut lähes 6kg. Ei vaan maistu yhtään mikään eikä oo ikinä nälkä
Kiitos:kiss:Tinkulle tsemppiä! :hug: