Eikös hormonikierukallakin voi olla vuotoja?Kuulemma niin kauan ku ei oo vuotoja voi painaa menemään huoletta
Eikös hormonikierukallakin voi olla vuotoja?Kuulemma niin kauan ku ei oo vuotoja voi painaa menemään huoletta
Tissit, menkat ja synnytykset on NIIIIIN koettu. Hyvä vaan että vanhalle luuskalle löytyy vielä uusia kokemuksia.mun ääni menee yllättäen tisseille
Ai niin olihan tuokin vielämun ääni menee yllättäen tussuille
On pientä vuotoa.Eikös hormonikierukallakin voi olla vuotoja?
Voi varmaan, mulla ei oo ollutEikös hormonikierukallakin voi olla vuotoja?
Oot sitten vastuussa tästä .Kuulemma niin kauan ku ei oo vuotoja voi painaa menemään huoletta
Ei miullakaan.Voi varmaan, mulla ei oo ollut
On pientä vuotoa.
Joo, varmaan nuo vaihtelee kuten muissakin ehkäisyjutuissaVoi varmaan, mulla ei oo ollut
Jos jollain tavalla pystyt todistamaan että mä olen sut raskaaksi saattanut niin aivan varmasti kannan vastuuniAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152150:Oot sitten vastuussa tästä .
olispa useammin tarpeen :ashamed:Täällä jaellaan jotain vesitiiviitä neuvoja kuinka ei tule paksuksi
Tuohon en osaa sanoa mitään.Voiskohan raskausarpien päälle ottaa tatuoinnin peitoksi.
Anteeksi mutta tuo sanavalinta ja termit on niin mehukkaan värikkäitä että mun on pakko lainata jossain sopivassa tilanteessa. Kuten vaikka huomisessa johtoryhmän kokouksessa, johon joudun heittämään sketsiä heinäkuun raporteistaJeesus ja kilinvittu sentään. Paljonkohan maksais lähettää itellan kautta impotenssi, pernarutto, musta surma, holokausti ja ydinpommi tohon kilometrin päähän? Voisko postimies lyödä samalla reissulla ananaksen vastaanottajan perseeseen?
Kaikin mokomin lainaa, ole hyvä! Mutta säästele niitä ämpärillekin ettei se jää ilman.Anteeksi mutta tuo sanavalinta ja termit on niin mehukkaan värikkäitä että mun on pakko lainata jossain sopivassa tilanteessa. Kuten vaikka huomisessa johtoryhmän kokouksessa, johon joudun heittämään sketsiä heinäkuun raporteista
Joillakin on, mut kyllä niitä ihan ilokseen pääasiassa otetaan.eikös niiden tatskajen funktio ole juurikin arpien ym peittely
Mie veikkaan et ne kyllä vaatii jotain lisämaksua, etenkin tuo viimenen..:snotty:Jeesus ja kilinvittu sentään. Paljonkohan maksais lähettää itellan kautta impotenssi, pernarutto, musta surma, holokausti ja ydinpommi tohon kilometrin päähän? Voisko postimies lyödä samalla reissulla ananaksen vastaanottajan perseeseen?
Mitä se ämpärinraato nyt keksi?Huoh, mikähän tähän ketutusharmistukseen auttais.
Kaverin kanssa jutskaaminen?Huoh, mikähän tähän ketutusharmistukseen auttais.