no etkös sä ole aina halunnut toisen...On mahdollinen mutta ei toivottu.
no etkös sä ole aina halunnut toisen...On mahdollinen mutta ei toivottu.
ja mies tulee ketjuun ja huomaa et on postiivinen pissitikku...Ups!
Vai niin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152044:Kuvan laitat heti kun oot pissinyt .
Tietoonhan se täytyy kuitenkin saada hänellekkin :saint:.ja mies tulee ketjuun ja huomaa et on postiivinen pissitikku...Ups!
no jokasen palstalla roikkuvan pitäs tietääoiskohan lajitoveri palstaillu jo niin kauan että tietäis tikuista ja pissoista
Halusin mutta mun elämäntilanne on nyt aika huono. Ja se että alottas kaiken alusta kun mun eka lapsi on jo teini. Enkä ole enää nuori.no etkös sä ole aina halunnut toisen...
Sen verran että täs lähiaikoina pitäs vaihtaa uusi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152056:Kauan siulla Ikis on nykyinen kierukka ollut?
Jospa kuitenkin muuta kautta kuin plussalta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152053:Tietoonhan se täytyy kuitenkin saada hänellekkin :saint:.
Niin miullakin. Arvaappa alkoiko nyt hirvittämään jo ihtiään :O. Eihän tähän ehkä uskalla luottaa enää.Sen verran että täs lähiaikoina pitäs vaihtaa uusi.
Noo... soitat ensin ja sit heti kuva meille :saint:.Jospa kuitenkin muuta kautta kuin plussalta.
eikai se et toinen on teini niin ole mikään este ja miten on huono elämäntilanne? kuitenkin oot halunnut toisenkin ja jos nyt tulis niin...Mutta itsehän parhaiten tiedät ja teet mikä teille sopii jos niin pääsis käymään et pissitikku paukkuis.Halusin mutta mun elämäntilanne on nyt aika huono. Ja se että alottas kaiken alusta kun mun eka lapsi on jo teini. Enkä ole enää nuori.
Ja Myttynenkin ilmoittaa varmaan kohta olevansa kihloissa ja pieniin päin :heart:.oishan se jos saatais jo kolmas ketjuvauva ja tällä kertaa ketjuparille
Pitää sit miettiä jos on plussaa.eikai se et toinen on teini niin ole mikään este ja miten on huono elämäntilanne? kuitenkin oot halunnut toisenkin ja jos nyt tulis niin...Mutta itsehän parhaiten tiedät ja teet mikä teille sopii jos niin pääsis käymään et pissitikku paukkuis.
Normisettiä .Vuorokauden puheenaiheet: synnytykset, tissit ja menkat
Ja AK:n kuva
Kuulemma niin kauan ku ei oo vuotoja voi painaa menemään huolettaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30152068:Niin miullakin. Arvaappa alkoiko nyt hirvittämään jo ihtiään :O. Eihän tähän ehkä uskalla luottaa enää.
Näistä vaihtoehdoista liputan AK:n kuvalleVuorokauden puheenaiheet: synnytykset, tissit ja menkat
Ja AK:n kuva
JuuNäistä vaihtoehdoista liputan AK:n kuvalle
mun ääni menee yllättäen tisseilleNäistä vaihtoehdoista liputan AK:n kuvalle