The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mie en ole muuten viikkoon syöny ollenkaan herkkuja. Rovaniemellä taisin kaverin kanssa syyä puoliks kinder buenon, muuten oon napostellut jugurttia ja banaanilastuja. Hyvä minä!
 
mun pitäs mennä nukkumaan mutta ei tässä kuumudessa voi ja nyt mua ei oikeen edes väsytäkään.yllättävän pirtee olin tänä aamunakin vaikka nukuin ihan muutaman tunnin.Menin kyllä ajoissa nukkumaan mutta sit itkee pillitin(KYLLÄ! TAAS) niin et ihan henkeen otti ja melkeen oksensin ja kummatkin tyynyt oli litimärkiä. enkä oo vetänyt päikkäreitäkään tänää.
 
ikiuni
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lapsi antoi pussinjämät äidille :D
Olihan siellä kaikki 4 mutta riitti ihan hyvin :)
Tosin täytyi laittaa ne hetkeksi jääkaappiin :)
Harvemmin syön karkkia, joskus.
Ehkä sitten sipsiä mutta sitäkin joskus.

Ja lonkerohan ei ole herkku :D TSIH :)
 
ikiuni
mun pitäs mennä nukkumaan mutta ei tässä kuumudessa voi ja nyt mua ei oikeen edes väsytäkään.yllättävän pirtee olin tänä aamunakin vaikka nukuin ihan muutaman tunnin.Menin kyllä ajoissa nukkumaan mutta sit itkee pillitin(KYLLÄ! TAAS) niin et ihan henkeen otti ja melkeen oksensin ja kummatkin tyynyt oli litimärkiä. enkä oo vetänyt päikkäreitäkään tänää.
:hug:
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
mä oon nyt taas pari päivää vetänyt salaattia,hetken kun piti taukoa niin maistuu taas. mut saa antaa vinkkejä mitä eri salaatteja tekis,oon tehnyt nyt ihan tavallista vihreetä salaattia ja sitten oon tehnyt kanasalaattia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä