Joo, sanoinkin jo miehelle aiemmin, että ei sitä aborttia kuule ihan huomiselle päivälle saa, vaan sitä saattaa joutua muutaman viikonkin odottamaan.
Itse olen kyyneleet silmissä katsonut netistä tietoa siitä kun tuolla mahaotuksella pitäisi olla jo ihan oikean näköiset pikku kädet ja jalat ja sormetkin muka joskus näihin aikoihin, ja ilmeisesti sydän sykkii, vaikka sitä ei ultrassa kai hoksis vielä..
Wikipediassakin on rv 12 otettu ultrakuva, ja ihan selvä vauva näkyy, kasvon profiilit ja kaikki! Ja silloinkin voi muka vielä abortin tehdä, en ikinä pystyisi siinä vaiheessa harkitsemaankaan.

Mutta en tiedä kehtaanko miehellekään alkaa tuputtaa jotain "vauvainfoa" kun häntä tuskin hirveästi kiinnostaa kuitenkaan kuunnella.. Huoh.
Niin ja samalla kuitenkin eilisiltanakin kävi paniikki mielessä ennen nukkumaanmenoa, että apua, mä oikeasti olen raskaana, enkä haluaisi aborttia, mutta miten hitossa MINÄ muka selviytyisin raskaudesta ja synnytyksestä ja vauvanhoidosta ja kun se vauva sitten vielä kasvaakin..