kahvikirahvi
"Eeeeen mä tieäd mitä tapahtuu, joku sotkee tätä asuntoa epäilen että se on talonmiehen akka Kai..."
Gbf pilas tän biisin multa.
Gbf pilas tän biisin multa.
Jos ei puska vilku niin on hyväksyttävät.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30125359:Nyt on kyllä niin tuskasen kuumat ilmat ollu, etten ihmettele jos vähän pyörryttää, yhdel jos toisellaki.
Kui lyhyet shortsit on niinku viel hyväksyttävät kulkee tuolla kylillä?
silleen että ei näy alaletti tai etupyllyAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30125359:Nyt on kyllä niin tuskasen kuumat ilmat ollu, etten ihmettele jos vähän pyörryttää, yhdel jos toisellaki.
alkkis!!!! LS-ilmooOstin eilen valkosuklaa-kuningatar ja irish coffee-pähkinä jäätelöitä
Molemmat oli muuten jätte hyviä!
Kesällä voiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125353:Ei nyt sentään aleta rietastelemaan :ashamed:.
Se voi viilentää myös ulkoisesti..nimim.Onnistuinpas sitten tiputtaa jädet rinnuksilleni..Kesällä voi
Ja jäätelö viilentää sisäisesti
No nää on siinä nippanappa, mut jos leikkaa ne ylitursuavat, nii sittenkö kelpaa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125368:Jos ei puska vilku niin on hyväksyttävät.
Sitten kelpaa .Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30125382:No nää on siinä nippanappa, mut jos leikkaa ne ylitursuavat, nii sittenkö kelpaa?
Katsotaan josko sitä vielä uudestaan menisi jätskiostoksille .Kesällä voi
Ja jäätelö viilentää sisäisesti
Product Detail | H&M FIAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30125359:Nyt on kyllä niin tuskasen kuumat ilmat ollu, etten ihmettele jos vähän pyörryttää, yhdel jos toisellaki.
alkkis!!!! LS-ilmoo
SitruunalakuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125387:Katsotaan josko sitä vielä uudestaan menisi jätskiostoksille .
Juu, noinkin viilentää kylläSe voi viilentää myös ulkoisesti..nimim.Onnistuinpas sitten tiputtaa jädet rinnuksilleni..
Tai jos menisi Ben & Jerry´s jäätelökioskille paikan päälle .Sitruunalaku
Taitaa vähän kisuakin kuumottaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125397:Ei ole muuten kissakaan vetänyt sekopäisiä ravikohtauksia pahemmin lähipäivinä. Pötköttelee enimmäkseen tuulettimen läheisyydessä.
mulla on semmonen leveälierinen stetsonin näkönenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125408:Käytättekö muuten hattuja / huiveja näillä ilmoilla? Minkälaisia jos käytätte?
Siltä vähän vaikuttaa .Taitaa vähän kisuakin kuumottaa
Pellavainen lierihattu löytyy ja sitä käytän, jos olisin ulkona.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125408:Käytättekö muuten hattuja / huiveja näillä ilmoilla? Minkälaisia jos käytätte?
En oikeestaan, hyvin harvoin kiskasen vaaleen tuubihuivin nutturan suojaks.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125408:Käytättekö muuten hattuja / huiveja näillä ilmoilla? Minkälaisia jos käytätte?
Mie oon huono käyttämään itse hattuja, mutta nyt alkaa tuntumaan siltä että pitäisi. Taidan ostaa jonkun hatun isolta kirkolta tänään. Joku tuon tyylinen olisi varmasti hyvä.mulla on semmonen leveälierinen stetsonin näkönen
suojaa tosi hyvin