The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihan outoa, ku puuttuu taas osa hiuksista. Menee taas hetki tottua :D Vaikka tuntuu, ettei ne nyt niin kauheesti muuttunu ulkonäöllisesti, nii kyllä sitä hiusta vaan lähti taas aimokasa.

Päänsärky oli herätessä ihan hirvee, en varmaan juonu tarpeeks eilen, tai sitte on joku puutostauti (suola, magnesium) piti tarkentaa, teitä pervoja varten :LOL:
 
Tuosta hotellijutusta kun teillä illalla oli puhetta.
Sain yöllä kutsun hotelliin :whistle:

Juu, voihan varattujen kanssa jutella yms mutta eipä sitten muuta.
Miehet :kieh: :mad:

Toki voihan sitä hotellissakin jutella mutta epäilen että tuo ei olisi ollut tarkoituksena :headwall:
 
Inanna on selviytynyt kävelyreissustaan :)
Ajattelin jo että olet päässyt synnyttämään :D
No selvisin ja selvisin.

Jouduin 1/4 matkaa taitettuani soittaan miehelle töihin, että huono idea, tosi huono idea, mie jään tähän matkan varrelle enkä liiku enää mihinkään :ashamed:

Se tuli sit hakimaan mut :snotty:

Oikeesti luulin, että kyllähän tuommonen köpöttely sujuu kun en maratonia oo lähdössä painamaan, mut ei se sit sujunut kun meinas taju lähteä.

Opin läksyni. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30125273:
Ihan outoa, ku puuttuu taas osa hiuksista. Menee taas hetki tottua :D Vaikka tuntuu, ettei ne nyt niin kauheesti muuttunu ulkonäöllisesti, nii kyllä sitä hiusta vaan lähti taas aimokasa.

Päänsärky oli herätessä ihan hirvee, en varmaan juonu tarpeeks eilen, tai sitte on joku puutostauti (suola, magnesium) piti tarkentaa, teitä pervoja varten :LOL:
Mulla ehti tulla jo kaupungissa huononolon tunne vaikka en ollut montaa ottanut.
Ei mennyt edes vesi/limppa oikein alas ja oli tunne että jos jotain vielä otan niin oksennan.
Olin syönyt ja juonut vettäkin hyvin päivän aikana, tiedä sitten mistä johtui.
 
kahvikirahvi
Onko pakko mennä pihalle muitten kanssa jos ei taho :ashamed: OOón huono tytär, tuon lapseni tänne hoitoon pariksi päiväksi enkä viitti edes pihapuuhasteluissa auttaa. Ou nou.
 
No selvisin ja selvisin.

Jouduin 1/4 matkaa taitettuani soittaan miehelle töihin, että huono idea, tosi huono idea, mie jään tähän matkan varrelle enkä liiku enää mihinkään :ashamed:

Se tuli sit hakimaan mut :snotty:

Oikeesti luulin, että kyllähän tuommonen köpöttely sujuu kun en maratonia oo lähdössä painamaan, mut ei se sit sujunut kun meinas taju lähteä.

Opin läksyni. :D
Joo, ei varmaan mitään herkkua kävellä kuitenkaan tuollaisessa ilmassa ja vielä raskaana.
Hyvä kun sait kyydin. Tarkennan että autokyydin siis :D
Mutta sinänsä selviydyit ettei synnytys alkanut :)
 
kahvikirahvi
Mä en ollu edes viimesilläni raskaana ko piti lähteä baariin porukan kanssa bileiden jälkeen. Matkaa oli ehkä kilsa, ja autokyyti oli mahdollinen ja kuskia lukuunottamatta kaikki kyydissä olijat tarjos paikkaansa mulle. Tiuskasin vaan että oon raskaana enkä mikään vitun sairas, ja määrätietoisesti lähdin tarpomaan kohti kuppilaa. Puolivälissä alko pyörryttämään ja perillä piti ottaa vesilasi ja mennä pöntölle istumaan :LOL:

Ei oo helppoo olla tiineenä. Mut taidan mä nyt ainakin seuraksi luikkia tonne pihalle, palaillaan!
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Joo, ei varmaan mitään herkkua kävellä kuitenkaan tuollaisessa ilmassa ja vielä raskaana.
Hyvä kun sait kyydin. Tarkennan että autokyydin siis :D
Mutta sinänsä selviydyit ettei synnytys alkanut :)
Juu ja neuvolassakin kaikki ok.

Luulin että verenpaineet ois koholla, mut ne olikin taas ihan huippumatalalla,
ihmekään siis jos vähän päässä heitättää ja on huono olo. :rolleyes:
 
No selvisin ja selvisin.

Jouduin 1/4 matkaa taitettuani soittaan miehelle töihin, että huono idea, tosi huono idea, mie jään tähän matkan varrelle enkä liiku enää mihinkään :ashamed:

Se tuli sit hakimaan mut :snotty:

Oikeesti luulin, että kyllähän tuommonen köpöttely sujuu kun en maratonia oo lähdössä painamaan, mut ei se sit sujunut kun meinas taju lähteä.

Opin läksyni. :D
Mitä minä sanoin :attn:

Ja se on maratoni tuossa tilassa ja tuolla helteellä!

:stick: piiskaa naiselle!
 
Mä en ollu edes viimesilläni raskaana ko piti lähteä baariin porukan kanssa bileiden jälkeen. Matkaa oli ehkä kilsa, ja autokyyti oli mahdollinen ja kuskia lukuunottamatta kaikki kyydissä olijat tarjos paikkaansa mulle. Tiuskasin vaan että oon raskaana enkä mikään vitun sairas, ja määrätietoisesti lähdin tarpomaan kohti kuppilaa. Puolivälissä alko pyörryttämään ja perillä piti ottaa vesilasi ja mennä pöntölle istumaan :LOL:

Ei oo helppoo olla tiineenä. Mut taidan mä nyt ainakin seuraksi luikkia tonne pihalle, palaillaan!
Mä oon aina ollut mentaliteetilla "raskaus ei oo sairaus" ellei se tietty aiheuta jotain ongelmia.
Mutta niin se vaan on myönnettävä, että jotain rajotuksia se asettaa kumminkin :rolleyes:
 
IhQ
:wave:
Sain laitettua ruuan, tosin pussista taitaa olla tänään kaikki. Yhellä sattuu niskaan ja otsaan (migreenin ensioireita) ja mahaankin vielä, makaa ja valittaa ja toinen valittaa että on tylsää, äiti pelaa miun kans, äiti lakkaa miun kynnet, äiti äiti äiti..huoh.
Ja kun on ennen viittä heränny aamulla niin nyt alkaa virta loppuu äidiltä.
 
Mie sulan |O. Pelkkä kauppareissu on jo ihan tuskaa :kieh:. Päiväminäni oli kuitenkin hövelillä tuulella ja antoi ostaa sipsejä :p.

Inanna :hug:. Onneksi oot kunnossa. Melkein huoli jo meinasi illalla olla. Meinasin soittaa siulle, mutta sitten tajusin ettei miulla taida numeroa olla :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
:wave:
Sain laitettua ruuan, tosin pussista taitaa olla tänään kaikki. Yhellä sattuu niskaan ja otsaan (migreenin ensioireita) ja mahaankin vielä, makaa ja valittaa ja toinen valittaa että on tylsää, äiti pelaa miun kans, äiti lakkaa miun kynnet, äiti äiti äiti..huoh.
Ja kun on ennen viittä heränny aamulla niin nyt alkaa virta loppuu äidiltä.
Tsemihalit :hug:

Ota kuppi kaffetta! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30125338:
Mie sulan |O. Pelkkä kauppareissu on jo ihan tuskaa :kieh:. Päiväminäni oli kuitenkin hövelillä tuulella ja antoi ostaa sipsejä :p.

Inanna :hug:. Onneksi oot kunnossa. Melkein huoli jo meinasi illalla olla. Meinasin soittaa siulle, mutta sitten tajusin ettei miulla taida numeroa olla :LOL:.
Entäs jäätelöä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä