Sitten kun se putoaa lasi edellä lattiaan/maahan, niin pienikin hiekanmuru antaa lasiin pistemäisen iskun ja koko etulasi on hajalla. Porukat töissä tykkää näistä silikoni yms kuorista ja paljon hajoaa puhelimia tästä syystä.Eikö ees mitään kuorta? Kyllä mää jonku kotelon ajattelin laittaa, ensin meinasin semmoista avattaavaa, mutta kaveri hypetti tuota silikonijuttua.
Mää oon niin tunari, että just ajattelin jotain extrasuojakestävää Mutta vaikeuttaako se suojakalvo käyttöä?Sitten kun se putoaa lasi edellä lattiaan/maahan, niin pienikin hiekanmuru antaa lasiin pistemäisen iskun ja koko etulasi on hajalla. Porukat töissä tykkää näistä silikoni yms kuorista ja paljon hajoaa puhelimia tästä syystä.
hyvälaatunen kalvo ei vaikeuta käyttöä, ainakaan merkittävästiMää oon niin tunari, että just ajattelin jotain extrasuojakestävää Mutta vaikeuttaako se suojakalvo käyttöä?
Suojakalvo on huomaamaton, mutta ei estä puhelinta rikkoontumasta. Kunnon kuori on tärkeämpi.Mää oon niin tunari, että just ajattelin jotain extrasuojakestävää Mutta vaikeuttaako se suojakalvo käyttöä?
Ompelukoneella pienemmäksi?Tahtoo nämä lakanat, miksi näitä ei löydy tai siis lapseni tahtoo...
Pitäs saada isommiksi, kun ollaan nyt luovuttu juniorikoosta ja käytössä iso sänky ja iso täkki.Ompelukoneella pienemmäksi?
Jos siis on konetta.
Kauniita
Joo siis kummatkin olis aikeissa hankkia, kalvo suojaamaan naarmuilta ja kotelo kolhuilta. Mun kans molempia varmaan luvassa :snotty:Suojakalvo on huomaamaton, mutta ei estä puhelinta rikkoontumasta. Kunnon kuori on tärkeämpi.
Pink Leopard PU Leather Flip Case Cover Pouch For Apple iPhone 4 4G/iPhone 4S 298470
Juu, luinkin vähän huolimattomasti :ashamed:Pitäs saada isommiksi, kun ollaan nyt luovuttu juniorikoosta ja käytössä iso sänky ja iso täkki.
Pahus, mulla on näitä päähänpinttymiä.
Ei se haittaa :kiss:Juu, luinkin vähän huolimattomasti :ashamed:
:hug: mentaHuomenta päivää :flower:
Se on niiin hyvää. Kauhean suolaista vaan.Voisin syödä loppuelämäni pelkkää halloumia, kesäkurpitsaa ja herkkusieniä. Nam!
Talk of the devil...Huomenta päivää :flower: