The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124799:
Kyllä sitä varmaan jaksaisi valvoakkin. Järkevämpää olisi toki nukkua :D. Täällä on ihan törkeän kuuma koko ajan. Ei meinaa uni tulla. Kirjaa olen tässä sitten lukenut.
Täällä on onneks jo ihanan vilponen ko ovet ja ikkunat auki. Koko kesän oon vinkunu ettei oo mitään tekemistä, huomenna pitäis mennä reissuun ja nyt on semmonen plääh fiilis, jaksaakohan sitä kun on koko kulunut viikko ollu aika lailla ohjelmaa. Mikään ei oo ikinä hyvin, talvella on kylmä ja kesällä kuuma, on tylsää muttako en jaksa tehä mitään :LOL:

Täällä on onneks jo ihanan vilponen ko ovet ja ikkunat auki. Koko kesän oon vinkunu ettei oo mitään tekemistä, huomenna pitäis mennä reissuun ja nyt on semmonen plääh fiilis, jaksaakohan sitä kun on koko kulunut viikko ollu aika lailla ohjelmaa. Mikään ei oo ikinä hyvin, talvella on kylmä ja kesällä kuuma, on tylsää muttako en jaksa tehä mitään :LOL:
:LOL:

Kyllä se vaan on parasta mennä yrittämään nukkumista. Kohta on jo aamu :kieh:.

Öitä :kiss:.

IhQ
Huomenta!:mad:|O

Olisin voinu vielä nukkuakin...vaan ei.
Heräsin klo 4.30 vessareissulle.
Siitä se sitten lähti, kissaärsytys ja sitten esikoinen olikin hereillä ja onneton tainnu kipeeks tulla, yskii kamalalla äänellä. Miehen herätyskellokin soi viiden jälkeen.
Laittelin tuolle esikolle lämpimät kaakaot, itelle kahvit, kissoille ruuat, siivosin kissanvessan, ja laitoin pyykit pyörimään. Ja nyt mä oon tässä :)

kahvikirahvi
ei tartte keksiä, kyllä me tiietään että tsadilaisuus viittaa armaaseen pääkaupunkiimme
Facessa juttelin yhelle kaverille ja mainitsin ohimennen tsadilaisen niin se kysy mistä mä semmosen tunnen, sit kerroin ja se käski olla varovainen, varsinkin jos kyseessä on muslimi. Olin vähän että wtf :D Mut aina oppii uutta!

Hei ketkäs niitä aifounin käyttäjiä nyt oli? Mitä lisäjuttuja siihen pitää ostaa, joku kotelo ja kalvoja ja mitä. Kaveri käski tilata jonku geelikotelon, onkohan semmonen hyvä.
Huomenta!

Näyttöön voi laittaa kalvon, joka suojaa lasia naarmuilta. Kalvo on huomattavasti edullisempi vaihtaa kuin etulasi. Kunnon flip-cover suojaa itse puhelinta iskuilta ja laitteen hajoamiselta. Kuoren tulisi suojata reunat ja etu- ja takalasi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä