Se huijas mua,ei se tullutkaan Ja mä niin ootin. Miehet:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124606:Taas se pervo alkaa horoilemaan |O
Se on taas jossain naapurin Irman silmillä :kieh:.Se huijas mua,ei se tullutkaan Ja mä niin ootin. Miehet:kieh:
Ilmeisesti. Mutta mää tahon sen mun silmille|OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124674:Se on taas jossain naapurin Irman silmillä :kieh:.
Käy huutamassa Irman postilaatikosta, että alkaisi jo olla muiden vuoro |O.Ilmeisesti. Mutta mää tahon sen mun silmille|O
Ei 99%:n vuoksi saa tuomita koko miessukupuolta.Se huijas mua,ei se tullutkaan Ja mä niin ootin. Miehet:kieh:
Irma on oikee vokottelija...taidan laittaa jonkun yllärin postiluukusta sisään.Nih prkl!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124678:Käy huutamassa Irman postilaatikosta, että alkaisi jo olla muiden vuoro |O.
Irma taitaa olla oikee horoilija. Imee toisen kassit ihan tyhjiksi. Muille jää mitään : /. Täällä sitten keikutaan silmät apposen auki.Irma on oikee vokottelija...taidan laittaa jonkun yllärin postiluukusta sisään.Nih prkl!
Diudiu :heart:Tuitui. Aww. Ja muutama muu vastaava kommentti joita en nyt keksi. Korvaa kuumottaa.
Vain kaksi tuntia ja 15 minuuttiaJoku on huokaillut taas....
Kerrohan asiasi :hug:Kaikki män vaikka mulla olis asiaa
Noku emmä oikein tiedä ees mitä sanoisin, jänskää Eipä kyllä ikinä tuu pidettyä mitään maratonipuheluita, nyt hujahti aika ihan hetkessä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124788:Kerrohan asiasi :hug:
Taitaa olla perhosia masussa . Aika hyvin olitte huokailleet reilut kaksi tuntia.Noku emmä oikein tiedä ees mitä sanoisin, jänskää Eipä kyllä ikinä tuu pidettyä mitään maratonipuheluita, nyt hujahti aika ihan hetkessä.
Huokailevat :xmas:Mitä ne täällä supattaa yön pimeydessä :xmas:
Oli paljon asiaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30124792:Taitaa olla perhosia masussa . Aika hyvin olitte huokailleet reilut kaksi tuntia.
Kyllä sitä varmaan jaksaisi valvoakkin. Järkevämpää olisi toki nukkua . Täällä on ihan törkeän kuuma koko ajan. Ei meinaa uni tulla. Kirjaa olen tässä sitten lukenut.Oli paljon asiaa
Pitäisköhän muute nukkuakin joskus, valvotuttais kyllä. Jaksaiskohan samoilla silmillä huomisen, jos sit yöjunassa heittäis tajun kankaalle.