Tselovekki
Lapset menevät täällä usein hoitoon puolen vuoden iässä.Olit kokopäivätöissä ja opiskelit kokopäiväisesti lapsesi ollessa 0-2 - missä se vauva oli, kun itse teit koko ajan jotain muuta? :-O
Lapset menevät täällä usein hoitoon puolen vuoden iässä.Olit kokopäivätöissä ja opiskelit kokopäiväisesti lapsesi ollessa 0-2 - missä se vauva oli, kun itse teit koko ajan jotain muuta? :-O
Niinhän sitä usein väitetään. Toki viiden miljoonan ihmisen kaupungissa on kaikenlaista, mutta olisi kiva jos heittäisit pari linkkiä noiden sanomiesi lukujen tueksi.Ei se nyt kovin yleinen tapa ole, kun Venäjällä pelkästään Pietarin alueella on n.16 000 katulasta, jotka elävät kerjäämällä, varastelulla ja itseään myymällä. Monilla on huumeongelmia ja tyttöjen keski-ikä prostituoiden "uran" aloittamiselle on 13v, nuorimmat aloittavat jo kymmenen vanhana. Eivät taida olla kovin haluttuja adoptiojonoissa oleville?
Ei pidä paikkaansa. Venäjällä on ihan hyvä elintaso, harvapa siellä nälkää näkee, vaikka suomalaiset tietty fantasioivatkin ja toivovat, että siellä menisi niin huonosti, kuin mahdollista.En minä nyt ehdottanutkaan, että eläkkeelle siirryttäisiin silloin, vaan sanoin vain, että Venäjällä tuo mahdollistaa lastenlasten hoitamisen. Jännää sinänsä, että "köyhillä venäläisillä" on varas jäädä eläkkeelle viisikymppisinä. /QUOTE]
Muuhun kommentoimatta, minkähänlaiset taloudelliset olot näillä köyhillä venäläisillä sitten on? Jos ihan oikein olen ystäväni puheista ymmärtänyt, niin aika nälkärajalla siellä saatetaan vissiin elää...
Kyllä noi jutut ihan tosia on. Näitä lapsia auttavat muunmuassa sellaiset tahot jotka tästä huolimatta ovat elämän puolesta. Jos kovasti huolestuttaa nämä katulapset, kannattaa tutustua vaikkapa Mission Possiblen toimintaan. Voi vaikka antaa rahaa jos tahtoo.Niinhän sitä usein väitetään. Toki viiden miljoonan ihmisen kaupungissa on kaikenlaista, mutta olisi kiva jos heittäisit pari linkkiä noiden sanomiesi lukujen tueksi.
Väitetään mitä? Sun mielestä Pietarissa ei ole katulapsia?Niinhän sitä usein väitetään. Toki viiden miljoonan ihmisen kaupungissa on kaikenlaista, mutta olisi kiva jos heittäisit pari linkkiä noiden sanomiesi lukujen tueksi.
Ja se olet sä, joka suoltaa perustelematonta puppua.Alkuperäinen kirjoittaja äläs lipeä;30108568:SINÄ olet väittäny että niitä tehtäis edelleen massamitoin, joten todistustaakka on siellä
"aika monessa maassa nykyäänkin on aborttikielto, ja siltikin niitä abortteja tehdään 2
Montako kertaa tääkin vielä pitää todeta... oliko ne ambomaat ym. katoliset mitenkään verrattavissa Suomen oloihin?? Kyllä vai ei?
Kuinka monta eri tapaa sä tiedät tehdä lapsia?
Jos sekä ehkäisy, että abortti on kielletty, niin sit niit laittomia abortteja tosiaan tehtaillaan. Pitäis kelvata esimerkiksi kieltojen tehosta
Missähän mitään tollasta olinkaan väittäny? Oletko nähny harhojas vai miksi tunget sanomisia toisten suuhun?
Jos vaikka lukisit edellisen viestisi??? Ei kellään voi noin surkea muisti olla.
Noin siinä sitten käy kun niitä todisteita et vaan valhemutupupulles löydä ja omat perustelus on finaalissaJa se olet sä, joka suoltaa perustelematonta puppua.
Kohdunpoistot. Just ja joo.
Hymiöt upotettuna tohon sun tekstityyliisi näyttää naurettavilta.Noin siinä sitten käy kun niitä todisteita et vaan valhemutupupulles löydä ja omat perustelus on finaalissa
Ystäväni on Venäläinen[QUOTE="sipsi";30108496]
Ei pidä paikkaansa. Venäjällä on ihan hyvä elintaso, harvapa siellä nälkää näkee, vaikka suomalaiset tietty fantasioivatkin ja toivovat, että siellä menisi niin huonosti, kuin mahdollista.
Eli lapsesi pitää synnyttää, että vuosien kuluessa kiintyy lapseensa.Ai kun saat käännettyä tuon mun viestin ahdistavaksi. Kysyä, suostuuko synnyttämään ja suostutella synnyttämään on eri asioita. Fantasia...mistä???
Mistään kiilusilmäisestä suostuttelusta ei ole kyse, sanoisin tytölle raskausvaiheessa vaan että me miehen kanssa tarjotaan 100 % tuki, vauvanhoidosta lähtien.
Mutta tietysti sitä tyttöä pitää vuosien varrella innostaa oman lapsensa pariin, sehän on selvä, mutta en mä senkään jälkeen tiedä haluaako hän yhtään sen enempää olla sen lapsen kanssa.
]
Juu ei, mutta kyllä nuo lapset varmasti ovat silti todella kiitollisia kun ovat saaneet syntyä.Ei se nyt kovin yleinen tapa ole, kun Venäjällä pelkästään Pietarin alueella on n.16 000 katulasta, jotka elävät kerjäämällä, varastelulla ja itseään myymällä. Monilla on huumeongelmia ja tyttöjen keski-ikä prostituoiden "uran" aloittamiselle on 13v, nuorimmat aloittavat jo kymmenen vanhana. Eivät taida olla kovin haluttuja adoptiojonoissa oleville?
No tämähän selventääkin asian. Eli vauva laitetaan hoitoon, jotta itse voidaan päteä töissä ja opinnoissa Itse olen hoitanut lapseni kotona n. 2 vuoden ikään.Lapset menevät täällä usein hoitoon puolen vuoden iässä.
Tottakai ovat. Tärkeintä on elämä, ei elämän laatu.Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;30108967:Juu ei, mutta kyllä nuo lapset varmasti ovat silti todella kiitollisia kun ovat saaneet syntyä.
No jos sä tiedät hirveesti muita yleisiä tapoja tehdä lapsia kuin naiminen, niin kerro toki pois.Alkuperäinen kirjoittaja turha selitellä;30108996:"Mä voin kertoa, että viinanjuonti ei loppunu vaikka se kiellettiin."
Nää onkin ihan samoja asioita joo ja huumeiden käyttökin pysyis tietty ihan ennallaan vaikka kaikki laillistettais!
"Sä voisit vähän miettiä tota mutuiluas, tai ainakin ettiä jotain faktaa tolle soopallesi. "
Tuskin tarttee niin kauan kun sinäkään et ainuttakaan mutuas oo toteen kyenny näyttään toi kiemurtelus on niin säälittävää.
Odotellaan yhä vaan niitä mullistavia todisteitas.No jos sä tiedät hirveesti muita yleisiä tapoja tehdä lapsia kuin naiminen, niin kerro toki pois.
Sit kerrot miten aborttikielto vähentää naimista???
Ja milloin naidaan, niin raskausvaara on olemassa.
Eli toi sun kieltos ei tosiaankaan oikeen toimi, vaik miten yrität lässyttää omaa mutuasi.
Typeryyttä se on siksi ettei abortti ole ehkäisykeino vaan lääketieteellinen toimenpide. Abortti on yhteiskunnalle huomattavasti kalliimpi toimenpide kuin esim kierukan laitto. Altistaa komplikaatioille. Vaatii resursseja terveyskeskuksessa, sairaalassa ja seurannassa. Kyllä sossu maksaa ilomielin kierukan ellei naisella ole sitä varaa itse hankkia. Jos kyseessä on ettei kierukka jostain syystä toimi niin sitten voi miettiä lääkäreiden kanssa muuta ehkäisykeinoa. Prosessissa tapaa joka tapauksessa ainakin kaksi lääkäriä. Samoin aborttilähetteessä kysytään käytettyä ehkäisyä ja lääkärillä on velvollisuus jo lähettämisvaiheessa keskustella jatkoehkäisystä, joka myös kaavakkeeseen pitää laittaa.Oisku, miksi sun mielestä toistuvat abortit on typeryyttä? Eihän blastokysta mikälie nyt ole viisaudenhammasta kummempi, vai?
Näin on, seitsenvuotiaat lapset kiljuvat riemusta kun sedät raiskaavat 10 kertaa päivässä. Ei se laatu, vaan se määrä.Tottakai ovat. Tärkeintä on elämä, ei elämän laatu.