Näetkö mitään eroa näissä:Jaa, jos tuo koskee muakin kun olen abortin vastustaja, niin mä voisin veikata että mulla on esim.koulutusta enemmän kuin sulla tai monella abortin puoltajalla tässä ketjussa. No ok, en mä koulutusta kovin korkealle aseta enkä pidä opintojani oikein minään. Mutta yritän seurata aikaani ja maailman tapahtumia.
Mutta jos olisin abortin puolustaja niin olisin siis sivistynyt? Onko kaikki uuden omaksuminen (koska muutkin sanoo niin) sivistyksen merkki?
- Abortin tekijät ovat LAPSENMURHAAJIA ämmiä ja ne ansaitsee kuala! Entisekki lapset pois aporttööräreiltä ku mistäs sen tietää jos tappaa neki!
- Pidän aborttia yksinkertaisesti vääränä. Mielestäni jokainen pienikin alkio on ainutlaatuinen ja ansaitsee elää.
- En tuomitse aborttiin päätyviä, jokainen ihminen ja tilanne on yksilöllinen.
- Aporttia vaan kehiin, vain itsekkäät ämmät tekee lisää lapsia tähän paskamaailmaa!! Falcon punch!!!!!!!!!
Eli ei, abortin puolustaja ei automaattisesti ole mitenkään sivistynyt, kuten ei vastustajakaan.
Tässäkin ketjussa on huomattavan erilaisia vastustajia ja puolustajia, toiset todella fanaattisia, kun taas toiset ei yhtään.