aloitttaja
Voihan seksiä harrastaa miten vain. Mulle kelpaa laidasta laitaan, pinkistä mustaan ja veneestä vagiinaan. mutta mehän emme keskustele minusta.Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30106602:Kyllä kyllä, se onkin luonnon keino varmistaa, että jälkeläisiä syntyy. Nykyisin tosin me ihmiset osaamme huijata luontoa niillä kondomeilla - ja jos niidenkin käyttö epäilyttää, niin voisiko sitä seksiä harrastaa ilman yhdyntöjä? Jos ei, niin voisiko seksikumppaniksi valikoida yli 45-vuotiaita naisia, jotka eivät voi tulla raskaaksi? (Ja jos sattuu olemaan biseksuaali mies, niin voisiko hän keskittyä niihin miehiin?)
Siis siinä tapauksessa, jos tuntuu että seksi hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa on kamala riski.
puhuit luonnon keinoista. Juuri tästä on kyse, on luonnollista ja haluttavaa harrastaa seksiä juurin niiden ihmisten välillä jotka ovat hedelmällisimään. Eli 16 - 30 v noin karkeasti. Mielestäni minulla eikä sinullakaan ole mitään oikeutta ( moraalista, eettistä, juridista, uskonnollista jne ) kertoa kellekkään miten sitä seksiä harrastetaan ja kenen kanssa.
Juuri mainitsemani hedelmällinen ihmisryhmä on usein keskenään, koska he haluavat sitä niin miehet kuin naisetkin. Joten elä tuputä seksioppejasi, käytä niitä vain itse ja opeta mahdollille pojallesi, että seksiä sitten vain yli 45v naisen kanssa, miesten kans voit aloittaa jo 16 kesäisenä.