The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehkä näin kesällä laittaisin joko hyvin kesäisen liehuvahelmaisen mekon,max. polveen ylettyvä tai sitten hameen. Jotain rentoa ja sopivasti viekoittelevaakin :)
Niin kesällä sopii hame tai mekko paremmin kuin farkut, housuissa tulee liian kuuma.
Viimeksi oli musta pitsihame ja violetti t-paita, kävi oikein hyvin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Niin kesällä sopii hame tai mekko paremmin kuin farkut, housuissa tulee liian kuuma.
Viimeksi oli musta pitsihame ja violetti t-paita, kävin oikein hyvin. :)
Ootkos menossa kesäillan viettoon kaupungille :)? Terassikierrokselle?

Mun mielestä kesään vaan kuuluu noi hameet ja mekot, vaikka ite oonkin niin hurjan huono niitä käyttämään :snotty:...ja nyt vallankin kun mua kuppaa kaikki verenhimoiset öttiäiset niin on vain parempi että mahdollisimman vähän näkyy paljasta pintaa...
 
Ootkos menossa kesäillan viettoon kaupungille :)? Terassikierrokselle?

Mun mielestä kesään vaan kuuluu noi hameet ja mekot, vaikka ite oonkin niin hurjan huono niitä käyttämään :snotty:...ja nyt vallankin kun mua kuppaa kaikki verenhimoiset öttiäiset niin on vain parempi että mahdollisimman vähän näkyy paljasta pintaa...
En nyt sen pahemmin oo lähössä mihinkään, ensiviikolla ehkä vaan päivällä kaupungille. Tuolaiset pitkät saappaat ostin pitkästä aikaa ja mietin millaiset asut sopisi kenkiin. :)

Mä oon vasta muutaman vuoden aikana oppinut käyttämään mekkoja ja hameita farkkujen ohella, välillä on kiva olla naisellinen asu.

Kyllä joillakin on vaikeuksia ymmärtää saappaita kesällä vaikka parikin kertaa jo oon maininnut etten nyt kuumalla ilmalla laita saappaita jalkaan. :D
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä