Laita vaan.Mä en millää jaksais ripustaa pyykkejä. Kehtaiskohan ne heittää kuivuriin vielä tähän aikaan?
En jaksa edellistä koneelista kuivurista viikata kaappiin. Sirottelin ne lattialle, laitan huomenna paikoilleen. Olen saavuttanut laiskuuden ytimen.
Rakkaalla Inannalla on monta hellyyttelynimeä :kiss:Joka päivä sitä saa kuulla olevansa jonkinlainen pallo,
niin ollaan nyt sitten tänään vaikka ilmapallo
Mmm, ollaan kuin ellun kanat vai miten sen sanoisi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30107015:
Ei ne sieltä mihinkään karkaa.
Jyystöpiirakkaaaa!Hmm, mulla on pulma, hyvin vakava pulma.
Syönkö iltapalaksi juustopiirakkaa vai juustoja suolakeksin ja saksanpähkinähunajan kanssa
Ai, sulla on se leffana - siis Sid ja Nancy. Mulla on se kirjana ja voi kuinka monta kertaa sitä onkaan pitänyt lukea... Kumpi parempi - leffa vai kirja? Mä en ole sitä leffana nähnytkään...Nuudeleita ja chilikastikkeessa + mausteissa uitettuja wokkivihanneksia Namskis! Sid & Nancyn vois pistää pyörimään jossain vaiheessa.
Mä yleensä teen kasan puolikkaan huoneen pöydälle. Joskus ripustan märät pyykit telineeseen kuivien seuraksi jos ne mahtuu. Ellei, niin noukin muutaman kuivan pois tieltäEn jaksa edellistä koneelista kuivurista viikata kaappiin. Sirottelin ne lattialle, laitan huomenna paikoilleen. Olen saavuttanut laiskuuden ytimen.
:hug: ihanan rento meininkiMä yleensä teen kasan puolikkaan huoneen pöydälle. Joskus ripustan märät pyykit telineeseen kuivien seuraksi jos ne mahtuu. Ellei, niin noukin muutaman kuivan pois tieltä
Voi se Nancy-kirja on ihana, oon lukenu sen niin kymmeniä kertoja ja aina itkettää. Leffakin on hyvä, mutta se loppu on... noh, ehkä katsojia varten kehitetty. Mulla on Sidistä kertova kirjakin, mutta en oo vielä saanut luettua. Vaan asiaan, on katsomisen arvoinen elokuva, mutta kirjaa se ei päihitä. Vaikka siinä onkin Gary Oldman, se antaa huonon lopunkin anteeksi :heart:Ai, sulla on se leffana - siis Sid ja Nancy. Mulla on se kirjana ja voi kuinka monta kertaa sitä onkaan pitänyt lukea... Kumpi parempi - leffa vai kirja? Mä en ole sitä leffana nähnytkään...
No mitä sitä suotta nipottamaan kaikista pikkuasioista. Ja myönnän, ei toi ihan arkipäivää ole, mutta aina ei vaan jaksa. Enkä pode huonoa omatuntoa:hug: ihanan rento meininki
Pitäneekin käydä metsästämään tuota leffaa sitten. Kirja on kyllä aivan huippu, harvoin tuollainen omaelämäkerrallinen noin isosti kolahtaa, että se saa joka lukukerta sisälle tekstiin ja tapahtumiin syvästi.Voi se Nancy-kirja on ihana, oon lukenu sen niin kymmeniä kertoja ja aina itkettää. Leffakin on hyvä, mutta se loppu on... noh, ehkä katsojia varten kehitetty. Mulla on Sidistä kertova kirjakin, mutta en oo vielä saanut luettua. Vaan asiaan, on katsomisen arvoinen elokuva, mutta kirjaa se ei päihitä. Vaikka siinä onkin Gary Oldman, se antaa huonon lopunkin anteeksi :heart:
Meillä on kolme kuivaustelinettä, kun ne on täys viikkailen ne makkarin sohvalle kahteen pyykkikoppaan, kun taas ne on ääriään myöten täys otan itteeni niskasta kiinni ja kiikutan kaappeihin päinMä yleensä teen kasan puolikkaan huoneen pöydälle. Joskus ripustan märät pyykit telineeseen kuivien seuraksi jos ne mahtuu. Ellei, niin noukin muutaman kuivan pois tieltä
Jees, juurikin tuo.Siis tää kirja vai?
Järkyttävä kohtalo.
Surullinen kohtalo, kuoli muistaakseni johonkin munuaisjuttuun. Aineet ei nyt tietenkään vaikuttaneet asiaan mitenkään, mutta sairaalahoito ajoissa olisi pelastanut. Muistan kirjan, vaikka luin sen aikoja sitten. Taitaa olla hyllyssä edelleen.Jees, juurikin tuo.
Isoja tunteita liikuttava kirja.
Marilyn Manson elämäkerta oli kans lukemisen arvoinen, löytyy hyllystä tuokin. Hitto, pitäis kyllä alkaa lueskelemaan taas enemmän. Noita kirjojakin tuossa hyllyssä on useampi kappale lukemati Ehkä aloitan huomenna.Pitäneekin käydä metsästämään tuota leffaa sitten. Kirja on kyllä aivan huippu, harvoin tuollainen omaelämäkerrallinen noin isosti kolahtaa, että se saa joka lukukerta sisälle tekstiin ja tapahtumiin syvästi.