The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihanat kisut. :heart:
Meillä kisut välillä nuolee ja pussailee toisiaan ja sitten läpsitään toista päähän, niin että karvat pöllyää. Varsinkin pieni tyttökissa näyttää isolle pojalle taivaan merkit. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kuivuri ei kyllä pidä kovaa ääntä....
Äsken kävin tarkistamassa nukkuuko tirppa. Oli pedannut kaikki pehmot omaan sänkyynsä nukkumaan ja itse nukkuu lähellä reunaa. Taitaa jossain kohti yötä käydä lattialla.
 
kahvikirahvi
Ai, sulla on se leffana - siis Sid ja Nancy. Mulla on se kirjana ja voi kuinka monta kertaa sitä onkaan pitänyt lukea... Kumpi parempi - leffa vai kirja? Mä en ole sitä leffana nähnytkään...
Voi se Nancy-kirja on ihana, oon lukenu sen niin kymmeniä kertoja ja aina itkettää. Leffakin on hyvä, mutta se loppu on... noh, ehkä katsojia varten kehitetty. Mulla on Sidistä kertova kirjakin, mutta en oo vielä saanut luettua. Vaan asiaan, on katsomisen arvoinen elokuva, mutta kirjaa se ei päihitä. Vaikka siinä onkin Gary Oldman, se antaa huonon lopunkin anteeksi :D :heart:
 
Voi se Nancy-kirja on ihana, oon lukenu sen niin kymmeniä kertoja ja aina itkettää. Leffakin on hyvä, mutta se loppu on... noh, ehkä katsojia varten kehitetty. Mulla on Sidistä kertova kirjakin, mutta en oo vielä saanut luettua. Vaan asiaan, on katsomisen arvoinen elokuva, mutta kirjaa se ei päihitä. Vaikka siinä onkin Gary Oldman, se antaa huonon lopunkin anteeksi :D :heart:
Pitäneekin käydä metsästämään tuota leffaa sitten. Kirja on kyllä aivan huippu, harvoin tuollainen omaelämäkerrallinen noin isosti kolahtaa, että se saa joka lukukerta sisälle tekstiin ja tapahtumiin syvästi.
 
Mä yleensä teen kasan puolikkaan huoneen pöydälle. Joskus ripustan märät pyykit telineeseen kuivien seuraksi jos ne mahtuu. Ellei, niin noukin muutaman kuivan pois tieltä :rolleyes:
Meillä on kolme kuivaustelinettä, kun ne on täys viikkailen ne makkarin sohvalle kahteen pyykkikoppaan, kun taas ne on ääriään myöten täys otan itteeni niskasta kiinni ja kiikutan kaappeihin päin :rolleyes:

Jep, vihaan pyykkien laittoa. Tahtoo kuivurin. Ja robotin joka vie pyykit kaappiin.
Jos voittaisin lotossa palkkaisin jenkkityyliin jonkun pesulan noutamaan ja palauttamaan pyykit pari kertaa viikossa :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
kahvikirahvi
Pitäneekin käydä metsästämään tuota leffaa sitten. Kirja on kyllä aivan huippu, harvoin tuollainen omaelämäkerrallinen noin isosti kolahtaa, että se saa joka lukukerta sisälle tekstiin ja tapahtumiin syvästi.
Marilyn Manson elämäkerta oli kans lukemisen arvoinen, löytyy hyllystä tuokin. Hitto, pitäis kyllä alkaa lueskelemaan taas enemmän. Noita kirjojakin tuossa hyllyssä on useampi kappale lukemati :D Ehkä aloitan huomenna.

Mä pistin sittenkin Addams familyn pyörimään, en oo vieläkään kattonu tuota toista tuotantokautta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä