- elä suotta, kyllä sä olet tuossa ihanassa kielessäsi kruunaamaton ykkönen ja loistava rikastuttaja :kiss:prkl, pitää alkaa kohta kaivelemaan omaa outojen sanojen varastoa kun tuo routakisu alako tosissaan keulimaan
- elä suotta, kyllä sä olet tuossa ihanassa kielessäsi kruunaamaton ykkönen ja loistava rikastuttaja :kiss:prkl, pitää alkaa kohta kaivelemaan omaa outojen sanojen varastoa kun tuo routakisu alako tosissaan keulimaan
Kruisailehan villinä ja vapaana mutta kuitenkin arvoituksellisena :wave:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088324:Koirat :heart:. Miulla on niin ikävä myös miun kuraturpia :heart:
Vaan nyt luuta alle ja vähän liitelemään :wave:.
Pikkulettunen on mitä ilmeisimmin hyvin rauhallinen tapaus ja suo äidillensä itsensä toteuttamisaikaa . Johan oletkin melkoinen velho keittiössäEilen oli mutakakkua kermalla, tänään kahvisuklaakeksejä valkosuklaakuorrutteella. Mistä mä löydän aikaa ja energiaa leipoa on mysteeri. Pari päivää sitten väsäsin moussejuustokakun paahdetulla neljän viljan pohjalla ja vadelmasosekiilteellä. Oli muuten taivaallista. Nyt kaapissa odottaa persikkasosetta ja tuorejuustoa seuraavaa kakkua varten, ei vaan passaa tehdä ennen kuin lapsi saapuu mökkeilemästä että on myös sitten syömässä.
Joku 71551kuvaketjuSanoista tekoihin
..liuskahtiko sammakoita ilmoille :hug:? Mä oon niissä todella hyvä, vissiin tuossa yläpäässä jotain poikkitieteellistä tuon asian suhteen ettei oikein tahdo toi suodatin toimia oikealla tavalla :snotty:Kävin kyläilee ja nyt on masu täynnä,kävin kaupan kautta kun tulin ja ostin jäätelöä:ashamed: Kyläily tuotti taas päänvaivaa...joskus on hyvä kun pitää suunsa supussa eikä sano mitä mielessä on mutta sitten kun pitäisi niin ei prkl tule sanat suusta ulos ja jos tulee niin ne on kiedottu niin että perään kirkuu et no eikai vitsi vitsi...vaikka oikeasti ei olisikaan.
Kepukka ei tainnu saada tarpeeksi edellisistä saamistaan tissikuvistaJoku 71551kuvaketju
No ei oikeestaan kun sanoin mitä tarkoitin mutta kun vastaanottajan ilme muuttui kuin olis ollut säikähtänyt peura ajovaloissa niin kiljuin perään et vitsi vitsi.....liuskahtiko sammakoita ilmoille :hug:? Mä oon niissä todella hyvä, vissiin tuossa yläpäässä jotain poikkitieteellistä tuon asian suhteen ettei oikein tahdo toi suodatin toimia oikealla tavalla :snotty:
Tajusin kyllä ja siis tuota ajoinkin takaa, että se toinen osapuoli jotenkin ajatteli sanomisesi olevan sammakkoa tjtn...oi voi, se on tämä kommunikaationkukkanen varsinainen orkidea - se on joko tai- linjaaNo ei oikeestaan kun sanoin mitä tarkoitin mutta kun vastaanottajan ilme muuttui kuin olis ollut säikähtänyt peura ajovaloissa niin kiljuin perään et vitsi vitsi...
Kesä vaan menee aina liian nopeasti : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088230:Se on kuulkaa heinäkuukin jo ihan just silleen puolivälissä. Ei oo kaukana nuo yöt .
Oi sullakin ollut vemppapylly :heart:Sillon kun mulla oli itelläni tuo vöyhkänä :heart:, niin kesällä mä käytin sitä joko pienen automatkan päässä koirarannalla uimassa tai sitten kaverin mökillä tai sitten ihan kävelytin suihkuun :snotty:...miten mie oonkin ollut noin asiasta tietämätön...
Vemppapyllyparkani, miten paljosta jäikään paitsi...
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30087786::O
Lucky you .
Ehkä huomennaÖyääähhh. Onks pakko mitään jos ei jaksa?
Tulispa sade ja ukkonen.
Kuitenkaan tänne tule :kieh:Jeeee!!!
Yay!!!