The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen oli mutakakkua kermalla, tänään kahvisuklaakeksejä valkosuklaakuorrutteella. Mistä mä löydän aikaa ja energiaa leipoa on mysteeri. Pari päivää sitten väsäsin moussejuustokakun paahdetulla neljän viljan pohjalla ja vadelmasosekiilteellä. Oli muuten taivaallista. Nyt kaapissa odottaa persikkasosetta ja tuorejuustoa seuraavaa kakkua varten, ei vaan passaa tehdä ennen kuin lapsi saapuu mökkeilemästä että on myös sitten syömässä.
 
kahvikirahvi
Lempiystävä kävi kylässä. Puolikas oli ihanan vieraskorea. Oon alkanut suunnittelemaan mitä pitää myydä ja hukata ennen muuttoa, pari ilmotustakin sain jo nettiin. Pesin lattiat, nyt leivon leipää. Good.
 
Kävin kyläilee ja nyt on masu täynnä,kävin kaupan kautta kun tulin ja ostin jäätelöä:ashamed: Kyläily tuotti taas päänvaivaa...joskus on hyvä kun pitää suunsa supussa eikä sano mitä mielessä on mutta sitten kun pitäisi niin ei prkl tule sanat suusta ulos ja jos tulee niin ne on kiedottu niin että perään kirkuu et no eikai vitsi vitsi...vaikka oikeasti ei olisikaan.
 
Eilen oli mutakakkua kermalla, tänään kahvisuklaakeksejä valkosuklaakuorrutteella. Mistä mä löydän aikaa ja energiaa leipoa on mysteeri. Pari päivää sitten väsäsin moussejuustokakun paahdetulla neljän viljan pohjalla ja vadelmasosekiilteellä. Oli muuten taivaallista. Nyt kaapissa odottaa persikkasosetta ja tuorejuustoa seuraavaa kakkua varten, ei vaan passaa tehdä ennen kuin lapsi saapuu mökkeilemästä että on myös sitten syömässä.
Pikkulettunen on mitä ilmeisimmin hyvin rauhallinen tapaus ja suo äidillensä itsensä toteuttamisaikaa :). Johan oletkin melkoinen velho keittiössä :p

Mulle just äsken lueteltiin herkkulista, mitä mun pitäs lähtee tekemään äsken poimimista mansikoista mutta suosiolla jätän uunin rauhaan näillä helteillä ja hyydykekakut eivät meillä oikein tee kauppaansa ja naapureille en taija kehata leipomuksia viiä vähälle ajalle, kun se homma lähtee sitten lapasesta vastalahjuksineen - ja sehän mulla taas ei ole ollut milloinkaan takana vaan pyyteettömästi olen hourupäänä mennyt heillekin omastani jakamaan, kun niin ihania ihmisiä ovat :heart: - joten....taijanpa tehä ihan mansikkarahkaa vaan :)
 
Kävin kyläilee ja nyt on masu täynnä,kävin kaupan kautta kun tulin ja ostin jäätelöä:ashamed: Kyläily tuotti taas päänvaivaa...joskus on hyvä kun pitää suunsa supussa eikä sano mitä mielessä on mutta sitten kun pitäisi niin ei prkl tule sanat suusta ulos ja jos tulee niin ne on kiedottu niin että perään kirkuu et no eikai vitsi vitsi...vaikka oikeasti ei olisikaan.
..liuskahtiko sammakoita ilmoille :hug:? Mä oon niissä todella hyvä, vissiin tuossa yläpäässä jotain poikkitieteellistä tuon asian suhteen ettei oikein tahdo toi suodatin toimia oikealla tavalla :snotty: :D
 
..liuskahtiko sammakoita ilmoille :hug:? Mä oon niissä todella hyvä, vissiin tuossa yläpäässä jotain poikkitieteellistä tuon asian suhteen ettei oikein tahdo toi suodatin toimia oikealla tavalla :snotty: :D
No ei oikeestaan kun sanoin mitä tarkoitin mutta kun vastaanottajan ilme muuttui kuin olis ollut säikähtänyt peura ajovaloissa niin kiljuin perään et vitsi vitsi...
 
No ei oikeestaan kun sanoin mitä tarkoitin mutta kun vastaanottajan ilme muuttui kuin olis ollut säikähtänyt peura ajovaloissa niin kiljuin perään et vitsi vitsi...
Tajusin kyllä ja siis tuota ajoinkin takaa, että se toinen osapuoli jotenkin ajatteli sanomisesi olevan sammakkoa tjtn...oi voi, se on tämä kommunikaationkukkanen varsinainen orkidea - se on joko tai- linjaa ;)
 
Sillon kun mulla oli itelläni tuo vöyhkänä :heart:, niin kesällä mä käytin sitä joko pienen automatkan päässä koirarannalla uimassa tai sitten kaverin mökillä tai sitten ihan kävelytin suihkuun :snotty:...miten mie oonkin ollut noin asiasta tietämätön...

Vemppapyllyparkani, miten paljosta jäikään paitsi...
Oi sullakin ollut vemppapylly :heart:

Tuo meidän koiruus on kanssa mestari sambaaja :D
Häntä heiluttaa koko koiraa ja raukka parka pysty innostuessaan edes istumaan kun takapuoli veiva veivaa vaan :D Naamastaan näyttää pullonokka delfiinille.

Tuokin jo 10v. rouvashenkilö, eikä tuon jälkeen taida toista ihan heti tulla.
Vähän pelottaa mitä likan allergiatestit syksyllä tulee näyttämään, ei millään tahtois toisen eläkepäiviä pilata ja alkaa uutta kotia metsästämään : /
 
Viikonlopuksi tarttis leipasta mansikkakakku ja jälkkäriks mansikkajogurttikakku tuplanimpparien, nimpparien ja synttärien kunniaks :)

Ja tuli vaihdettua lähestyvä Ti-Ti talo reissu Muumimaailmaan, kun ei tuo himputin Ti-Ti Talo ole arkena auki eikä saada aikatuluja mätsäämään viikonlopuille...

Mutta eipä näytä likkaa haittaavan, mahoton höpötys kuin hän leikkii sitten Nipsun kanssa, ja menee Muumitaloon ja Haisulille kylään ja Mamman kanssa syömään hilloa jne.. jne... :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä