The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vuan. Nyt tekis mieli sanoa isopaharumasana. Oikeastaan monta.

:headwall:

Roskapaskavenäläiseestiläiset |O. Ja - entisenä koiran omistajana en todellakaan tätä jaksa vielä tänä päivänäkään ymmärtää mutta se onkin vissiin mun omaa tyhmyyttä - koiralauman uittajat yleisellä uimarannalla, missä ihan välittömässä läheisyydessä on pikkulapsia - mitkä säikähtivät (kas kummaa!) isojen koirien ilmaantumista - sekä - voi hupsistakeikkaa hemmetti! - toinen koirallinen perhe(/&%(/%¤&%!!!, jolla mukana IRRALLAAN kulkeva koira. Että ihan pieni ja rauhallinen kohtaaminen siinä sitten......NOT |O

Saunan taakse /&%#/¤%"&#%/¤%&)/(&()/¤(%/&%&¤ tulioita aimomitalla
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088230:
Se on kuulkaa heinäkuukin jo ihan just silleen puolivälissä. Ei oo kaukana nuo yöt :D.
Eipä ole....tosin tässä nyt alkaa nämä meikäläisen kärvistely- yöt, niin se nyt on joltisakin se ja sama että milloinka joskus joulukuussa se tulee, kun nälkävuodelta ne päivät ja illat ja mitkä lie tuntuvat tästä eteenpäin

Mutta on ne vaan hienoja kummiskin :).
 
Vuan. Nyt tekis mieli sanoa isopaharumasana. Oikeastaan monta.

:headwall:

Roskapaskavenäläiseestiläiset |O. Ja - entisenä koiran omistajana en todellakaan tätä jaksa vielä tänä päivänäkään ymmärtää mutta se onkin vissiin mun omaa tyhmyyttä - koiralauman uittajat yleisellä uimarannalla, missä ihan välittömässä läheisyydessä on pikkulapsia - mitkä säikähtivät (kas kummaa!) isojen koirien ilmaantumista - sekä - voi hupsistakeikkaa hemmetti! - toinen koirallinen perhe(/&%(/%¤&%!!!, jolla mukana IRRALLAAN kulkeva koira. Että ihan pieni ja rauhallinen kohtaaminen siinä sitten......NOT |O

Saunan taakse /&%#/¤%"&#%/¤%&)/(&()/¤(%/&%&¤ tulioita aimomitalla
Sano vaan montaisoopahaarumaasanaa |O
 
Vuan. Nyt tekis mieli sanoa isopaharumasana. Oikeastaan monta.

:headwall:

Roskapaskavenäläiseestiläiset |O. Ja - entisenä koiran omistajana en todellakaan tätä jaksa vielä tänä päivänäkään ymmärtää mutta se onkin vissiin mun omaa tyhmyyttä - koiralauman uittajat yleisellä uimarannalla, missä ihan välittömässä läheisyydessä on pikkulapsia - mitkä säikähtivät (kas kummaa!) isojen koirien ilmaantumista - sekä - voi hupsistakeikkaa hemmetti! - toinen koirallinen perhe(/&%(/%¤&%!!!, jolla mukana IRRALLAAN kulkeva koira. Että ihan pieni ja rauhallinen kohtaaminen siinä sitten......NOT |O

Saunan taakse /&%#/¤%"&#%/¤%&)/(&()/¤(%/&%&¤ tulioita aimomitalla
Sympatiseeraan satarosenttisesti :hug:

Ois niin sanotusti kirveellä töitä näilläkin kylillä :kieh:

Ja sitten kun se mökkiläisen/eestiläisen/tai vaikka omankyläläisen rakkine sattuu omaamaan "lievän" pelastusvietin, ja käy kiskomassa KAUHUSTA ja KIVUSTA kiljuvia pikkumuksuja vedestä ylös, ja omistajat jumalavita naureskelee kun " toi meijän Pontso on kato semmonen laifguaard koira, ei se pahalla hekotihee, se vaan reppanaluttana luulee, että kaikilla kakaroilla on vedessä hätä, heh heh, mainoa otus joo eiks oo? Tuus nyt Pontsukka jo rantaan päin, heh heh, kato ei se ees kuuntele kun se toteuttaa itteesä"
No voi vittu si nih! Ootappa Pontso ja Pontson isikki kun mie hajen ton mun jatimatikin niin kattellaan mihin laifguaaard taidot riittää :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088244:
Sano vaan montaisoopahaarumaasanaa |O
No täällä torpassa olen asiaa kihissyt ja miehen kanssa ällistellyt, rannalla mun myötäkiukku meni kyllä tasan tarkkaan sille perheelle, minkä pienet lapset säikähti yhtäkkisesti auton perähutlarista pomppivien isojen suursnautserien ilmaantumista rantaveteen.

Joo, olivat kiinni....halavatun pitkässä remmissä, ja omistajat ihan kuutamolla, kun arvatenkin tuli sitten sitä isoa tilannetta ja kohkaamista. Mutta ei - siinä he vaan ihan kaikessa rauhassa patsastelivat ja antoivat sessutessujensa aiheuttaa paheennusta muissakin kuin vaan mussa eikä se rähinäkään, mikä tuli sen toisen perheen irtokoiran kanssa ollut kuin hekottelun arvoista.....|O

Ja sitten tämä toinen osio. Sinne rantaan on hyvää hyvyyttä teetetty kahdet todella hienot grillipaikat - toinen semmonen avonainen ja toinen sitten katoksellinen - niin avot sie harasoo ja sbasibat perään - sitä tullaan sitten koko juuttaan suvun ja vielä pässinpökkimien serkunkumminkaimojennaapurinpitkänmatkansedänperheen kera. Voit vaan kuvitella sitä tavarapaljoutta ensinnäkin....ja sitten sitä äläölötystä. Ja - se vieraanvaraisuudesta nauttiminen vasta huippua onkin, kun astutaan vattat killillänsä belugaa ja blinejä sun muuta sultsinaa - vatevö - autoon, mikä on tietty pitäny ajaa mahdollisimman lähelle sitä rantaa ja ruokapaikkaa, ja häivytään tyytyväisinä.

Jätetään vaan ne paperilautasmukiservettihaarukkaveitsijuomapulloyms. paskat paikalleen :headwall:. Sjuomipoika hvuva siivous. Daa daa.
 
Sympatiseeraan satarosenttisesti :hug:

Ois niin sanotusti kirveellä töitä näilläkin kylillä :kieh:

Ja sitten kun se mökkiläisen/eestiläisen/tai vaikka omankyläläisen rakkine sattuu omaamaan "lievän" pelastusvietin, ja käy kiskomassa KAUHUSTA ja KIVUSTA kiljuvia pikkumuksuja vedestä ylös, ja omistajat jumalavita naureskelee kun " toi meijän Pontso on kato semmonen laifguaard koira, ei se pahalla hekotihee, se vaan reppanaluttana luulee, että kaikilla kakaroilla on vedessä hätä, heh heh, mainoa otus joo eiks oo? Tuus nyt Pontsukka jo rantaan päin, heh heh, kato ei se ees kuuntele kun se toteuttaa itteesä"
No voi vittu si nih! Ootappa Pontso ja Pontson isikki kun mie hajen ton mun jatimatikin niin kattellaan mihin laifguaaard taidot riittää :kieh:
Asiaa |O

Ja kun nämä "meidän tessu on koulutettu eikä sitten ikinäkoskanmilloinkaan liiku tästä minnekään.....TESSUUUUU PERKELE TÄNNE SIELTÄ JA HETI!!!...että ei sitä tartte ollenkaan pelätä...NYT TÄNNE!!"- omistajat vaan oikeesti siinä luumuilevat ja ovat niin omenaisina, että - missä vaiheessa se aivotoiminta oikeesti ehtii jo hävitä?!
 
Sillon kun mulla oli itelläni tuo vöyhkänä :heart:, niin kesällä mä käytin sitä joko pienen automatkan päässä koirarannalla uimassa tai sitten kaverin mökillä tai sitten ihan kävelytin suihkuun :snotty:...miten mie oonkin ollut noin asiasta tietämätön...

Vemppapyllyparkani, miten paljosta jäikään paitsi...
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Sillon kun mulla oli itelläni tuo vöyhkänä :heart:, niin kesällä mä käytin sitä joko pienen automatkan päässä koirarannalla uimassa tai sitten kaverin mökillä tai sitten ihan kävelytin suihkuun :snotty:...miten mie oonkin ollut noin asiasta tietämätön...

Vemppapyllyparkani, miten paljosta jäikään paitsi...
Vemppapyllyparka :LOL:

Ihania sanoja :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088309:
Vemppapyllyparka :LOL:

Ihania sanoja :D.
:D - rakkaalla koiralapsella monta rakasta nimeä

Mutta se kyllä oli oikeestikin varsinainen vemppapyllis, siinä lanteen keikutuksessa ja pakaratyöskentelyssä olis paraskin sambaaja ollut kateellinen, kun meitsin vöyhkis pisti menemään :p :D...niin oli rytmit veressä, että kun jostain kuului musiikkia - erityisesti tangoa - niin aukes samantein lauluhanat. Koira otti hartaan asennon heti ja ummisti simmukaisensa ja ....antoi tunteiden tulkinnan vain virrata eriparihuulten läpi :heart:

Voi varjele, mulla on sitä niin iso ikävä. Mutta koiraa meille ei vielä tule, vaikka kuinka toi esikoinenkin vaivihkaa roudaa kirjastosta rotukirjoja ja hoito- oppaita ja roskia porukalla räpsivät silmistänsä pois kesken yllättävän "muuten...ootko tietonen, että meijen kauppaan on tullut ihan uusia lemmikkilelujakin hyllyille"- aasinsiltahakuuammunnan :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä