Kukaan muu ei voi olla niin tyhmä kuin mie :O. Alkaa nyt siivoamaan näin kuumalla |O.
Halpoja kuin saippua . Ja hiton rumiakin vielä :kieh:eikö ne olis hyvin edukkaita ne luis vittunin väskut?
Oikeassa kyllä olet.noh, kauneus on kahtojan silimässä
Oota vaan, jonain pimeänä yönä saatat kohdata pahimman painajaisesi...Lupaat vaan
Mä sain jo ...Tekee mieli...
jäätelöä
Kyllä ne täällä jo kohta hämärtyy :xmas:onneks pimeisiin öihin on vielä aikaa....
Sanoista tekoihinOota vaan, jonain pimeänä yönä saatat kohdata pahimman painajaisesi...
Aattele, ihankohta elokuussa jo pimenee illat ja yöt semmosiksi samettisiksi hämärähyssyiksi :heart:....kynttilöitä, kuohuviiniä, hyvää seuraa :heart:...onneks pimeisiin öihin on vielä aikaa....
Se on kuulkaa heinäkuukin jo ihan just silleen puolivälissä. Ei oo kaukana nuo yöt .Aattele, ihankohta elokuussa jo pimenee illat ja yöt semmosiksi samettisiksi hämärähyssyiksi :heart:....kynttilöitä, kuohuviiniä, hyvää seuraa :heart:...
Tuskin maltan odottaakaan |O
Eipä ole....tosin tässä nyt alkaa nämä meikäläisen kärvistely- yöt, niin se nyt on joltisakin se ja sama että milloinka joskus joulukuussa se tulee, kun nälkävuodelta ne päivät ja illat ja mitkä lie tuntuvat tästä eteenpäinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088230:Se on kuulkaa heinäkuukin jo ihan just silleen puolivälissä. Ei oo kaukana nuo yöt .
Sano vaan montaisoopahaarumaasanaa |OVuan. Nyt tekis mieli sanoa isopaharumasana. Oikeastaan monta.
:headwall:
Roskapaskavenäläiseestiläiset |O. Ja - entisenä koiran omistajana en todellakaan tätä jaksa vielä tänä päivänäkään ymmärtää mutta se onkin vissiin mun omaa tyhmyyttä - koiralauman uittajat yleisellä uimarannalla, missä ihan välittömässä läheisyydessä on pikkulapsia - mitkä säikähtivät (kas kummaa!) isojen koirien ilmaantumista - sekä - voi hupsistakeikkaa hemmetti! - toinen koirallinen perhe(/&%(/%¤&%!!!, jolla mukana IRRALLAAN kulkeva koira. Että ihan pieni ja rauhallinen kohtaaminen siinä sitten......NOT |O
Saunan taakse /&%#/¤%"&#%/¤%&)/(&()/¤(%/&%&¤ tulioita aimomitalla
Sympatiseeraan satarosenttisesti :hug:Vuan. Nyt tekis mieli sanoa isopaharumasana. Oikeastaan monta.
:headwall:
Roskapaskavenäläiseestiläiset |O. Ja - entisenä koiran omistajana en todellakaan tätä jaksa vielä tänä päivänäkään ymmärtää mutta se onkin vissiin mun omaa tyhmyyttä - koiralauman uittajat yleisellä uimarannalla, missä ihan välittömässä läheisyydessä on pikkulapsia - mitkä säikähtivät (kas kummaa!) isojen koirien ilmaantumista - sekä - voi hupsistakeikkaa hemmetti! - toinen koirallinen perhe(/&%(/%¤&%!!!, jolla mukana IRRALLAAN kulkeva koira. Että ihan pieni ja rauhallinen kohtaaminen siinä sitten......NOT |O
Saunan taakse /&%#/¤%"&#%/¤%&)/(&()/¤(%/&%&¤ tulioita aimomitalla
No täällä torpassa olen asiaa kihissyt ja miehen kanssa ällistellyt, rannalla mun myötäkiukku meni kyllä tasan tarkkaan sille perheelle, minkä pienet lapset säikähti yhtäkkisesti auton perähutlarista pomppivien isojen suursnautserien ilmaantumista rantaveteen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088244:Sano vaan montaisoopahaarumaasanaa |O
Asiaa |OSympatiseeraan satarosenttisesti :hug:
Ois niin sanotusti kirveellä töitä näilläkin kylillä :kieh:
Ja sitten kun se mökkiläisen/eestiläisen/tai vaikka omankyläläisen rakkine sattuu omaamaan "lievän" pelastusvietin, ja käy kiskomassa KAUHUSTA ja KIVUSTA kiljuvia pikkumuksuja vedestä ylös, ja omistajat jumalavita naureskelee kun " toi meijän Pontso on kato semmonen laifguaard koira, ei se pahalla hekotihee, se vaan reppanaluttana luulee, että kaikilla kakaroilla on vedessä hätä, heh heh, mainoa otus joo eiks oo? Tuus nyt Pontsukka jo rantaan päin, heh heh, kato ei se ees kuuntele kun se toteuttaa itteesä"
No voi vittu si nih! Ootappa Pontso ja Pontson isikki kun mie hajen ton mun jatimatikin niin kattellaan mihin laifguaaard taidot riittää :kieh:
VemppapyllyparkaSillon kun mulla oli itelläni tuo vöyhkänä :heart:, niin kesällä mä käytin sitä joko pienen automatkan päässä koirarannalla uimassa tai sitten kaverin mökillä tai sitten ihan kävelytin suihkuun :snotty:...miten mie oonkin ollut noin asiasta tietämätön...
Vemppapyllyparkani, miten paljosta jäikään paitsi...
- rakkaalla koiralapsella monta rakasta nimeäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088309:Vemppapyllyparka
Ihania sanoja .