The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Just kun ajattelin että heitän osan puolikkaan leluista kiertoon kun niitä on ihan liikaa eikä kaikilla edes leikitä, niin eikös kummivanhemmat tuoneet neljä, NELJÄ kassillista lastenlapsilta jääneitä kamppeita |O En ala.
 
IhQ
Hello ihkunen:wave: :kiss:
Mitäs sinne?
:wave:
Väsyneitä matkaajia, takas kotona taas. On tuo autossa istuminen aika puuduttavaa hommaa, ite Oulu oli ihan mukavan oloinen kaupunki (ainut huono, kun otettiin huone hotellista joka oli korttelikaupalla keskustasta ja torista) ja dinonäyttely oli kans kiva. Taisin olla eniten meijän poppoosta peloissaan niistä liikkuvista dinoista, ne oli pelottavia.:D

Mutta, ostin reissulla kahdet farkut, 10€/kpl, ja takas lähtiessä käytiin se kauppakeskus Zeppelinikin tsekkaamassa ja löysin sieltä kengät :)
Plus sitten tietty lapsille piti ostaa vähän jotain pientä krääsää..:snotty:
 
toivottavasti kaikille ukkosen manaajille tulee niin pitkä sähkökatko että pakastin sulaa
:O

..halluutko kuules ihan tosissaan että mä toistamiseen lähen tässä suuttumaan :kieh:?

"pakastin sulaa" ilmaisu ei todellakaan kuulu just nyt - eikä varmaan missään muussakaan tilanteessa ellen itse ole sitä namiskuukkelisäätönapsutinta ollut vääntämässä - mun suosikkeihini varsinkin kun mä viime yön valvoin mansikkasöyssäni pjäreseeni ihan tärviölle |O

Joten kaiva ihan itelles vaan ja tunkilles :stick: :D



Ei mitn sähkökatkoja nyt niin kellekään, kits :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä