Mua ei toi futis nyt niin kiinnosta mut oliko tuolla nyt se joku suomalainen tyttö joka saatto jonkun pelaajan kentälle? jäi näkemättä
Mie tykkään vimpaimista :ashamed:Hyvin varustautunut
Maista ihmeessäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30089050:Joutuu siis maistamaan
Kerralla koko suora .Maista ihmeessä
Täytyiskö joskus maistaa kaikki maut läpi
MäyräRoutiksen teksti sai aikaan sen, että oli pakko mennä ryöpyttään omaa piskiä ja vetkuttaa sitä korvista ja lerppahuulista ja pistää veiviperse veivaamaan oikein kunnolla
Luttana :heart:
Ja tiettekö mitä, mein koira ei oo koira olleskaan.
Se itse väittää olevansa mäyrä
Katotaan tsihautanko illalla yhden.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089055:Tsih
anna hänen nyt luulla ettei raukka järkyty.Routiksen teksti sai aikaan sen, että oli pakko mennä ryöpyttään omaa piskiä ja vetkuttaa sitä korvista ja lerppahuulista ja pistää veiviperse veivaamaan oikein kunnolla
Luttana :heart:
Ja tiettekö mitä, mein koira ei oo koira olleskaan.
Se itse väittää olevansa mäyrä
Vois tulla jooAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30089070:Kerralla koko suora .
Vois tulla jo huono olo :ashamed:
Mun siskon koiran paras kaveri on kissa, ja se taitaa olla itsekin vähintäänkin kittycurious :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30089075:Mäyrä
KhylAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30089075:Mäyrä
aha, hyvä kun oli hauskaaSanonko mä kohta jotain |O
Jotain
Meille on niin saaplarisoikoon luikerrellut toi jumalattoman kiero ja juoni jannu, Mr Murphy, kun mulla on tässä viimepäivinä ollut niin huonoa kohtaamista näitten vempeleitten kanssa, mitä pitäs koneiksikin mukamas sanua. Tääkin helekatti kierittää mua mennen tullen :O tai sitten hävittää tekstin jonnekin kuusamoon |O
Teidän onni
Mutta - heiii, mepäs käytiin sillä iltahappeilullamme ulkoiluttamassa ja uittamassa meijen onkia . Oliko ipanat ihan pinkeinä ja kierroksilla - sain niin toimia tähtirepotterina kuvia napsimassa tilanteista ja ilmeistä, mille nauraa tuonnempana ..ja varmaan muutamalle sumuiselle etusormellekin :snotty:
Eikä me mitään sieltä tämmösellä helteellä saatu eikä sillä tirskunkäkätysräkätyspulinapölötyshiljaisuudella -kunhan vaan fiilisteltiin ja haettiin tuntumaa . Saatiin me kyllä seuraakin neljästä simpsakasta naisesta ..kyllä siinä kuulkaas niin kihiteltiin ja likisteltiin ja pörhisteltiin ja sheikattiin perää...mielettömän kauniit sorsapimut :heart:. Esikoinen vallankin oli tarkkana seuraamassa ja yksityiskohtia rekisteröimässä. Luonto tuli ihanan lähelle.
Olikin kiva hapeuttuminen koko porukalla .
...mutta kuvittelepas sitä hauskuuden määrää kun oltais oikein kalakin saatuAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30089118:aha, hyvä kun oli hauskaa
Tässä on kyllä ihan huippusarjan leidit
Ilmeisesti et antanut sille pesääEi ole muuten kaukostakaan kuulunut,mää ilmiselvästi säikytin sen Enkä nyt sitten viitisi ottaa yhteyttä kun kyl se olis jo ite ottanut jos ois tahtonut.
Samassa veneessä ollaan, mutta en anna sen häiritä vaan järkkäsin ittelleni uuvet rehvit viikonlopulleEi ole muuten kaukostakaan kuulunut,mää ilmiselvästi säikytin sen Enkä nyt sitten viitisi ottaa yhteyttä kun kyl se olis jo ite ottanut jos ois tahtonut.