No kato ku yks makkara on liian vähän ja kaks liikaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088966:Tarkkaan oot mitannut makkaran .
Nyt äkkiä keität kahvit :hug:.
Sulakoottoivottavasti kaikille ukkosen manaajille tulee niin pitkä sähkökatko että pakastin sulaa
Ja kysellään koska ollaan perillä.Juuh, tosin tuo autossa istuminen (varsinkaan rauhallisesti ja hiljaa, varsinkaan niin pitkää matkaa) ei oo noiden meijän perheen pienimpien vahvuuksia...se oli oikeestaan se mikä eniten meinas alkaa vinguttaa hermoja..
mulla ei sitäkään:'(Sulakoot
Siellä on kaks pussia raparpereja jotka voi heittää heti kiisseliks ja yks sekavihannes pussi jonka voi laittaa huomiseen ruokaan
Kaasugrilli pihalla huolehtii ruuan teosta ja kellari ruuan säilymisestä.
Ainoo mikä saattais pientä ihmistä vituttaa on se, että läppärin akku ei kahta tuntia kauempa kestä. Miten käy sitten palstailun :'(
En näköjään ilmestynytkään viikonlopun aikana.Poistun nyt mutta ilmestyn kumminkin jossain vaiheessa. :wave:
Miltä maistuu kaktus?Maistoin muuten jättiksen souria ja kaktusta.
Souri oli hyvää mutta kaktus parempaa
En näköjään ilmestynytkään viikonlopun aikana.
Onneksi on kaksi läppäriä, ipad ja puhelin. Mie pärjään tovin. *kipittää laittamaan kaikki lataukseen* .mulla ei sitäkään:'(
Jeah, oli aivan loistavat 12 vuotta :heart:Oi sullakin ollut vemppapylly :heart:
Tuo meidän koiruus on kanssa mestari sambaaja
Häntä heiluttaa koko koiraa ja raukka parka pysty innostuessaan edes istumaan kun takapuoli veiva veivaa vaan Naamastaan näyttää pullonokka delfiinille.
Tuokin jo 10v. rouvashenkilö, eikä tuon jälkeen taida toista ihan heti tulla.
Vähän pelottaa mitä likan allergiatestit syksyllä tulee näyttämään, ei millään tahtois toisen eläkepäiviä pilata ja alkaa uutta kotia metsästämään : /
no sun tilanteessa en olis minäkään ilmestynytEn näköjään ilmestynytkään viikonlopun aikana.
Ei sitä malttanut koneella istua.Ehän sitä nyt aina ehdi :heart:
PäärynältäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30089022:Miltä maistuu kaktus?
no sun tilanteessa en olis minäkään ilmestynyt
Mä_en_oo_mitn_mananut :kieh:jos routakisu ei haluu sulattaa pakastintaan niin älä manaa sitten ukkosta :stick:
Hyvin varustautunutAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30089027:Onneksi on kaksi läppäriä, ipad ja puhelin. Mie pärjään tovin. *kipittää laittamaan kaikki lataukseen* .
Joutuu siis maistamaanPäärynältä
Jättis Kaktus
Päärynänmakuista kermajäätelöä, kaktuksenmakuista kuorrutetta, suolaista toffeekastiketta, ja suklaanmakuisella kuorrutteella vuorattu vohveli.
Mä aion vielä maistella. On mulle sopivan kokoisia.Mun tekis mieli maistaa noita jättiksiä kans mut on ne vähän turhan isoja
Niin on :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30089046:Routakisun taito suoltaa tekstiä on kyllä kerrassaan :heart:.