The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088966:
Tarkkaan oot mitannut makkaran :LOL:.


Nyt äkkiä keität kahvit :hug:.
No kato ku yks makkara on liian vähän ja kaks liikaa :D

En viiti keittää enää kahvia, kun sitten taas menee nukkuminen liian myöhään. Vanhemmat paukkaa kuitenkin aamulla ylös ennen sianpieremää ja herättää mut. Sepä tässä on ollutkin ongelma, kun mun ja niitten unirytmit sopeutuu huonosti.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Alkava viikko on pääasiassa lämmin, mutta epävakainen. Voimakkaat ukkoset ovat mahdollisia joka päivä jossain päin Suomea.

Maanantaina ukkostaa Etelä-ja Keski-Suomessa. Yöllä ukkoset alkavat etelässä, laajemmin niitä esiintyy iltapäivällä sisämaan puolella keskisessä Suomessa.

– Mukana on ukkospuuskia ja myös rajua salamointia sekä rankkaa sadetta, kertoo MTV:n meteorologi Markus Mäntykannas.

– Taajamatulvat ovat mahdollisia.

Tiistaina voimakkaat ukkoset siirtyvät Lappiin. Loppuviikon sää näyttää kaksijakoiselta: aamut voivat alkaa aurinkoisina, mutta iltapäivän aikana sade- ja ukkoskuurojen riski kasvaa.
Kesäisiä lukemia koko viikon

Maanantaina kuuminta on idästä kohti Oulua ulottuvalla kaistaleella, jolla jopa 30 astetta voi mennä rikki.

– Muuten loppuviikolla aurinkoisilla alueilla päästään lähelle hellelukemia, Mäntykannas toteaa.

– Kesäisiä lämpötiloja on koko viikon.
 
toivottavasti kaikille ukkosen manaajille tulee niin pitkä sähkökatko että pakastin sulaa
Sulakoot :p

Siellä on kaks pussia raparpereja jotka voi heittää heti kiisseliks ja yks sekavihannes pussi jonka voi laittaa huomiseen ruokaan :rolleyes:

Kaasugrilli pihalla huolehtii ruuan teosta ja kellari ruuan säilymisestä.

Ainoo mikä saattais pientä ihmistä vituttaa on se, että läppärin akku ei kahta tuntia kauempa kestä. Miten käy sitten palstailun :'(
 
Sulakoot :p

Siellä on kaks pussia raparpereja jotka voi heittää heti kiisseliks ja yks sekavihannes pussi jonka voi laittaa huomiseen ruokaan :rolleyes:

Kaasugrilli pihalla huolehtii ruuan teosta ja kellari ruuan säilymisestä.

Ainoo mikä saattais pientä ihmistä vituttaa on se, että läppärin akku ei kahta tuntia kauempa kestä. Miten käy sitten palstailun :'(
mulla ei sitäkään:'(
 
Oi sullakin ollut vemppapylly :heart:

Tuo meidän koiruus on kanssa mestari sambaaja :D
Häntä heiluttaa koko koiraa ja raukka parka pysty innostuessaan edes istumaan kun takapuoli veiva veivaa vaan :D Naamastaan näyttää pullonokka delfiinille.

Tuokin jo 10v. rouvashenkilö, eikä tuon jälkeen taida toista ihan heti tulla.
Vähän pelottaa mitä likan allergiatestit syksyllä tulee näyttämään, ei millään tahtois toisen eläkepäiviä pilata ja alkaa uutta kotia metsästämään : /
Jeah, oli aivan loistavat 12 vuotta :heart:

Enkä mä tiiä kumpi kasvatti kumpaakin :D :snotty: - varmaan melko tasapuolisesti meni. Vaan olihan se kurttuturpa kyllä luupäitten edelläkävijä - pitkillä mettälenkeillä ei ollut yks eikä kaks vaan ihan huolestuttavan monta kertaa kun se juoksi täydellä vauhdilla päin puuta niin että kolina kävi - oli kappas niin paljon nähtävää ja aavistuksen verran ylilevottomat kintut että kun se menikin eteenpäin ja hokas sivullansa jotakin ja jalat juoksi edelleenkin eteenpäin...KOPS! Uiks!...ja uudestaan menoksi... Ja hevosenpaska on gourmeeta parhaimmillaan ja lenkki ei ole mitn eikä varsinkaan juuri puhtaalla karvakertoimella jos ei ainakin kerran pääse kierimään jonkun joskus muinoin kenties elävänäkin olleen jätösraatomuksissa :$

Sydämenmurskaajahan se mokoma oli :heart:. Miten ihmeessä aina tiesikin tulla tassuansa ojentamaan ja ylisuuren ottanahkansa kanssa päätänsä syliini leputtamaan tummien osaaottavien silmiensä kanssa - tai sitten vastaavasti niin kirkaskatseisena ja "räyh - joojoo, sä oot ihan paras! wuff - jatka samaan malliin vaan! Gärrr - sä niin pystyt...anna nyt sitä sapuskaa!!!"-otteellaan kantoi kyllä isosti.

Menetys oli iso. Ja se tuntuu vieläkin isolta. Kyllä mä kauan kuulin lattiaa vasten sen tutun steputuksen ja nukkumispaikaltaan ne uniravaamissihkutukset...että ihan sen ison tunnekokemuksenkin puolesta mua mietityttää toisen hankkiminen, olkoonkin että siinä saa niin paljon sitä hyvää...

Mun karvainen sielunkumppani oli tuo hymyturpa :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä