Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088808::O ai tuo viesti tulikin perille.
Kohta ei tökkiminen ees riitä |O
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30088808::O ai tuo viesti tulikin perille.
Kohta ei tökkiminen ees riitä |O
Hahaa.... uhkailu tuntui auttavan :kieh:
Mikä loistava syy palstailla :xmas:Mua väsyttää niiiin paljon. Mutta jos menee nyt nukkumaan ni herää kahden aikaan eikä saa unta enää |O
preaching to the choir.Mua väsyttää niiiin paljon. Mutta jos menee nyt nukkumaan ni herää kahden aikaan eikä saa unta enää |O
Ai niin :ashamed:toivottavasti kaikille ukkosen manaajille tulee niin pitkä sähkökatko että pakastin sulaa
Hello ihkunen:wave: :kiss:Aim bäk
Ihan niin monta kun mieli tekeeMontako jätskiä saa päivässä syödä? Mä kävin kaupassa ja sorruin ostamaan muutaman...
:wave:Hello ihkunen:wave: :kiss:
Mitäs sinne?
Tarkkaan oot mitannut makkaran .Joo söin 1,8 käristemakkaraa, täys maha ei muuten auta tähän unetukseen sitten yhtään |O|O
:Otoivottavasti kaikille ukkosen manaajille tulee niin pitkä sähkökatko että pakastin sulaa
Oliko kiva vkl?Aim bäk
Laita osa varastoon ja otat sieltä sitten joskus vähän kerrallan?Just kun ajattelin että heitän osan puolikkaan leluista kiertoon kun niitä on ihan liikaa eikä kaikilla edes leikitä, niin eikös kummivanhemmat tuoneet neljä, NELJÄ kassillista lastenlapsilta jääneitä kamppeita |O En ala.
:wave:iltaa :wave:
Juuh, tosin tuo autossa istuminen (varsinkaan rauhallisesti ja hiljaa, varsinkaan niin pitkää matkaa) ei oo noiden meijän perheen pienimpien vahvuuksia...se oli oikeestaan se mikä eniten meinas alkaa vinguttaa hermoja..Oliko kiva vkl?