Oli jo viiden minuutin avautuminen tuossa, eiköhän tää turhautunut raivo kohta helpota.Aa..ne on yksiä perkeleitä kaikki.
Oli jo viiden minuutin avautuminen tuossa, eiköhän tää turhautunut raivo kohta helpota.Aa..ne on yksiä perkeleitä kaikki.
Aviopuolisot osaa kyl joskus olla niin iso piikki perseessä ettei mitään rotia.Oli jo viiden minuutin avautuminen tuossa, eiköhän tää turhautunut raivo kohta helpota.
Kuulostaa pelotavalta. More reasons for not to get married. (varmaan hieno kielioppi)Vaimo.
Et varmanakaan nähny :kieh:Sori, mä näin sen ensin
Näytät aika pelottavalta, mutta kokeilen silti: :hug:Nyt on niin massiivinen kyrpä otsassa että ei hetkeen ole ollut.
Että tuo yks osaa olla totaalisen typerä apina.
On on.Eikös se delgointi ole tärkeä osa mammailua Miehelle osansa kunhan kotiin tulee?
Aivan varmanaEt varmanakaan nähny :kieh:
No tuommonen tuo olis ihan ilman iitäkin.Kuulostaa pelotavalta. More reasons for not to get married. (varmaan hieno kielioppi)
:hug: voimia lapsukaisen kanssa.Joopa, saanut paljon mitään aikaseksi.
Tässä odotellaan josko on päivystykseen lähtö likan kanssa edessä.
8 satsia impannut Ventolinea ja ei helpota.
Kohta lentää astetta kovemmat voimasanat!
Kepsis :hug:
Vaimot on semmosia, onneks mä oon vaan avokki
Entä jos se kuuluukin siihen ihmistyyppiin joka ajattelee että "no nyt kun on naimisiin päästy niin watev4h, minä perseilen nyt!"No tuommonen tuo olis ihan ilman iitäkin.
Kyllä sen oppii ajastaan tuntemaan mikä on tahallista ja mikä on vaan typeryyttä.Entä jos se kuuluukin siihen ihmistyyppiin joka ajattelee että "no nyt kun on naimisiin päästy niin watev4h, minä perseilen nyt!"
Kumpi sitten onkaan pahempi, tahallinen vai tahaton typeryys?Kyllä sen oppii ajastaan tuntemaan mikä on tahallista ja mikä on vaan typeryyttä.
No, on mulla muitakin jumaliaAivan varmana
Sepä se, olen tullut lopputulokseen, että joskus sitä toivoisi että jotku asiat tapahtuu vittuilun eli reaktion etsimisen vuoksi eikä typeryyden.Kumpi sitten onkaan pahempi, tahallinen vai tahaton typeryys?
Aikamoinen polyteistiNo, on mulla muitakin jumalia
no ei ne ihanat naiset vihkimällä muutu perseileviksi taikinahavukoiksi
ei käy täällä vielä niin pimmeänä että näkysiEnsi yönä täysikuu loistaa taivaalla tavallista suurempana ja kirkkaampana.
Ensi y
Viime yönäkin näytti jo hienolta
Pikkuhiljaa kannattaa alkaa myös vilkuilla Perseuksen tähdistöön, kun sieltä alkaa taas perseidit perseillä . Tosin ensi kuussa vasta aktiivisimmillaan.Ensi yönä täysikuu loistaa taivaalla tavallista suurempana ja kirkkaampana.
Ensi y
Viime yönäkin näytti jo hienolta