• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joopa, saanut paljon mitään aikaseksi.

Tässä odotellaan josko on päivystykseen lähtö likan kanssa edessä.
8 satsia impannut Ventolinea ja ei helpota.

Kohta lentää astetta kovemmat voimasanat!

Kepsis :hug:
Vaimot on semmosia, onneks mä oon vaan avokki :D
 
Joopa, saanut paljon mitään aikaseksi.

Tässä odotellaan josko on päivystykseen lähtö likan kanssa edessä.
8 satsia impannut Ventolinea ja ei helpota.

Kohta lentää astetta kovemmat voimasanat!

Kepsis :hug:
Vaimot on semmosia, onneks mä oon vaan avokki :D
:hug: voimia lapsukaisen kanssa.

Vaimot on vaimoja, yksinkertaiset sählääjät on yksinkertaisia sählääjiä vaikka olisi avohoito.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Voi voi ,yks kaveri lähtee pohjosiin ja sit ei nähdä 3viikkoon:| Eli lähes koko mun loma menee niin ettei nähdä. Voi surkeus. Kyllähän me nähdään ennen kuin se lähtee ,mutta ei varmaan kauheen monta kertaa ja sitten kun takas tulee niin arki pukkaa taas ja työ+muut kiireet.
 
Jos mä olen pirun hyvää tyttöystävä ainesta niin miksi en kelpaa tyttöystäväksi kellekkään ja sitä kautta ehkä jollekin vaimoksi..ei sillä, että koskaan vaimoks haluan mutta jos nyt mielikuvaillaan ajatuksella niin millanenkohan vaimo olisin? Jos yksi paperinpala saa tyttöystävän muuttumaan nalkuttavaks vaimoks jonka takia miehellä on kyrpä otsassa niin ei varmaan kannata pilata sitä suhdetta menemällä naimisiin. Aika paljon yhellä paperinpalalla on voimaa muuttaa asioita...huonompaan suuntaan...?
 
Kumpi sitten onkaan pahempi, tahallinen vai tahaton typeryys?
Sepä se, olen tullut lopputulokseen, että joskus sitä toivoisi että jotku asiat tapahtuu vittuilun eli reaktion etsimisen vuoksi eikä typeryyden.

Toisaalta vittumaisen ihmisen kanssa eläminen taas ei ole kovin nautittavaa.

Joten vituiks menee miten tahansa aatteli.

Noh, ainakin osaa kirjoittaa asiasta oikein, ei käytä väärää termiä.


Prkle...

Minoon kyllä aika kierroksilla sitten kun minun selän saa napsahtamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä