• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Oon olevinaan ollu tosi reipas, pesin eilen keittiöstä kaappien ovet ja ne sokkelihommat tms. Tänään raivasin puolikkaan huoneen ja järjestelin lelut sekä takavarikoin palapelit kun alko vituttamaan se että niitä on joka paikassa. Yhdenkin kaivoin lautoineen päivineen patterin välistä. Nyt molemmille murua rinnan alle ja kokeilemaan jos tänään sujuis päiväunet niin ettei ilta menis vituiks, kun pihallakin käytiin riekkumassa ja toivottavasti käydään myöhemminkin ellei ala tulemaan vettä.
 
kahvikirahvi
Jäi muuten vähän lyhkäseks puolikkaan ja tyttöjen leikit. Niistä kolmesta likasta ilmeisesti niiden toisten isosisko, ei puhunut mitään eikä edes kattonu puolikasta ollenkaan. Lähti vaan kädestä pitäen viemään pienempiään toiselle hiekkikselle :confused:
Sitten ko se isoin likka tuli myöhemmin käymään samalla laatikolla hakemaan jotain omia lelujaan, ja puolikas kysy kauniisti että "saanko leikkiä sinun kanssa", niin ei se vastannut mitään vaan lähti pois. Vähän hämmentävää. Puolikas oli tosi harmistuneen näkönen, ne pienemmät mielestäni kuitenkin olis näyttänyt siltä että olisivat leikkineet mielellään. No, mutta me pelattiin sitten yhdessä jalkapalloa ja rakennettiin hieno hiekkalinna niin eipä se muistanu harmitella. Varmaan siis joku ala-asteikäinen lapsi tää isoin.
Kummallista, onko lapset aina ollu noin ilkeitä? Mä en muista et mun lapsuudessa olis koskaan syrjitty uusia kavereita.
 
Jäi muuten vähän lyhkäseks puolikkaan ja tyttöjen leikit. Niistä kolmesta likasta ilmeisesti niiden toisten isosisko, ei puhunut mitään eikä edes kattonu puolikasta ollenkaan. Lähti vaan kädestä pitäen viemään pienempiään toiselle hiekkikselle :confused:
Sitten ko se isoin likka tuli myöhemmin käymään samalla laatikolla hakemaan jotain omia lelujaan, ja puolikas kysy kauniisti että "saanko leikkiä sinun kanssa", niin ei se vastannut mitään vaan lähti pois. Vähän hämmentävää. Puolikas oli tosi harmistuneen näkönen, ne pienemmät mielestäni kuitenkin olis näyttänyt siltä että olisivat leikkineet mielellään. No, mutta me pelattiin sitten yhdessä jalkapalloa ja rakennettiin hieno hiekkalinna niin eipä se muistanu harmitella. Varmaan siis joku ala-asteikäinen lapsi tää isoin.
Kummallista, onko lapset aina ollu noin ilkeitä? Mä en muista et mun lapsuudessa olis koskaan syrjitty uusia kavereita.
Koska girls will be girls

[video=youtube;RTrCBcrFMCI]https://www.youtube.com/watch?v=RTrCBcrFMCI[/video]
 
Ei tässä rentoudet auta kun olis tiskiä, pyykkiä, olkkari täys leluja ja ruokakin laittamati.

Ja keittiön nurkassa kököttää uus tv-taso joka pitäis vaihtaa paikalleen ja viedä vanha likan huoneeseen ja ja ja... :rolleyes:

Niin, ja vaatehuone olis täys epämääräsiä vaatesäkkejä muutosta jotka pitäis raakata UFFille ja minne lie. :kieh:

Ja prkl pinnasängyn osatkin kököttää autossa, vois senkin kasata :LOL:

Jos ensin kuppi kahvia :whistle:
Eikös se delgointi ole tärkeä osa mammailua :p Miehelle osansa kunhan kotiin tulee?
 
Kyllä on ihminen laiskalla päällä taas,ei saa mitään järkevää aikaseksi,väsyttää vaan ihan hitosti. Mut onko se väärin jos tällä kelillä tekis vaan mieli kömpiä nukkumaan...Että tää kerrostalo elämä kesällä on ankeeta,ois edes pieni pihapläntti niin vois ulostaa ittensä sinne edes makaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä