• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pikkuhiljaa kannattaa alkaa myös vilkuilla Perseuksen tähdistöön, kun sieltä alkaa taas perseidit perseillä :D. Tosin ensi kuussa vasta aktiivisimmillaan.

Jee, tähdet ja planeetat ja avaruus! :heart:
Asiasta kukkaruukkuun, tiesitkö että minä olen saanut oikeasti naureskelua ja ihmetystä osakseni että olen käyttänyt tuota sanaa täällä.

Joten olisi ihan vain reilua että joku nyt haukkuisi sinua kun ilmeisesti perseily on jotenkin tuntematon ja outo termi, eikä tietenkään sitä pysty edes päättelemään itsestään mitä sillä tarkoitetaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
kahvikirahvi
Älkää ny ottako tosissanne mun naimajuttuja, kunhan kiusaan teitä kun ootte semmoseen alkanu. Ja pääasiassa siksi että te olette kiusannu minua siitä etten ite alkais.
 
Asiasta kukkaruukkuun, tiesitkö että minä olen saanut oikeasti naureskelua ja ihmetystä osakseni että olen käyttänyt tuota sanaa täällä.

Joten olisi ihan vain reilua että joku nyt haukkuisi sinua kun ilmeisesti perseily on jotenkin tuntematon ja outo termi, eikä tietenkään sitä pysty edes päättelemään itsestään mitä sillä tarkoitetaan :D
Mitä, kyllähän perseily on ihan oikea termi :D. Sepäs vasta outoa olisi, jos ei sitä olisi ennen kuullut.

Saa mulle nauraa, siinä nyt ei mitään uutta olisikaan :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä