lyhyellä niinkin :heart:Kuka ny johonkin naisiin koskis pitkällä tikullakaan.
lyhyellä niinkin :heart:Kuka ny johonkin naisiin koskis pitkällä tikullakaan.
Osasin jo odottaa tätälyhyellä niinkin :heart:
no jos vastapuoli kikottaa vastaan niinkun pitää niin mikä etteiOsasin jo odottaa tätä
Kunhan edes osaa tökkiä oikein
No ei lahnan tökkiminen kivaa ole, kaikkihan sen tietää. Esimerkiksi tiikerin tökkiminen kepillä voi olla jo paljon jännittävämpää.no jos vastapuoli kikottaa vastaan niinkun pitää niin mikä ettei
Miten me pärjätään kun sä lähdetNo ei lahnan tökkiminen kivaa ole, kaikkihan sen tietää. Esimerkiksi tiikerin tökkiminen kepillä voi olla jo paljon jännittävämpää.
Vartti vielä, sitten lähtee tupla-Deet baanalle! Tulen sitten takaisin joskus yöllä, ja saatan olla vähän pilv... öööh, huppelissa. Eiku väsyny! Tä?
ei huonostikkaan jonsei muut leidit viihytä meittiiMiten me pärjätään kun sä lähdet
Vaimosi on vaimosi.mun vaimo on ärsyttävä siks kun se tietää ja osaa kaiken eikä oo koskaan väärässä
vähän niinkö aakoo
Ootte te ennenkin pärjänny! Mutta ette sit tee mitään kivaa heti kun mä lähden!Miten me pärjätään kun sä lähdet
iha varmasti tehään, että sun on pakko kesken pilv... juomi... siis monopolin peluun tulla tänne.Ootte te ennenkin pärjänny! Mutta ette sit tee mitään kivaa heti kun mä lähden!
Eikun se on menossa sinne mistä sä tulitAinii! Päivää!!! :flower:
Käväisin nurkkabaarissa imuroimassa ämpärillisen kahvia.
Ja sit laskemattoman määrän tuoppeja siihen päälle.
Missäs kohtaa alapäätä ollaan menossa, ja miks DDR edes harkitsee taukoilua?
No sit mä porhallan viivana takaisin.Eikun se on menossa sinne mistä sä tulit
Välillä on pakko lähteä riehumaan kun pyydetään .Ainii! Päivää!!! :flower:
Käväisin nurkkabaarissa imuroimassa ämpärillisen kahvia.
Ja sit laskemattoman määrän tuoppeja siihen päälle.
Missäs kohtaa alapäätä ollaan menossa, ja miks DDR edes harkitsee taukoilua?
Pidä kivaa :hug: :kiss:Välillä on pakko lähteä riehumaan kun pyydetään .
Hauskaa iltaa! :wave: :kiss:
Hauskaa ja kilttiä iltaa :wave:Välillä on pakko lähteä riehumaan kun pyydetään .
Hauskaa iltaa! :wave: :kiss:
Kyllä se oli siitä tasoittuukun kerran heräsin neljän jälkeen vedin parin tunnin päikkärit. Nyt on olo kuin käkikellolla.
awwws :hug:kun kerran heräsin neljän jälkeen vedin parin tunnin päikkärit. Nyt on olo kuin käkikellolla.
:heart:awwws :hug:
:heart:
Naapurit vaan katsoo vähän hitaammin kun pistän tasatunnein pääni ikkunasta ja huudan kukkuu
No mutta hej! :heart::hug: heeeej tissipeto! pitkästä aikaa
kylä raikuu kun huudellaan 12x kukkuu oikein kuorossa
Puolilta öin saattaapi naapurit huudella jo takasinkin päin