K
kallista
Vieras
Laskin että käytettynäkin maksavat yli 200e, plus osa on pakko ostaa uusina, kun ovat uusintapainoksia! Pakko on turvautua sukulaisten apuun, ei riitä rahat!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta eihän niitä tarvitse kaikkia kerralla hankkia. Kun on jaksomuotoinen lukio, niin niitä oppiaineita on viisi per jakso. Joten voi myös jaksottaa sitä kirjojen ostamista.
Meidän lukiossa vaihtui juuri kirjasarjat kun aloitin opinnot ja kun omillani olin niin eihän mulla hynät riittänyt uusiin kirjoihin. Menin sitten vanhoilla (lainasin kirjastosta/sain superhalvalla), 95% oli samat jutut ja lopuissa sain tarkistettua asiat opettajan/kaverin kirjasta. Kirjoituksistakin tuli M, M, E, M![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hö;30074310:Miten ap.lla ei ole rahaa edes lapsensa lukiokirjoihin?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30074562:Ei kai niitä mikään pakko ole ostaa. Kävelee kirjakauppaan ja ottaa kuvan vaikka kirjan joka sivusta.
Pikkasen työlästä!!
Alkuperäinen kirjoittaja hö;30074597:Eikö lasten isä voi osallistua?
Kahden teinitytön yh olen. Työkyvytönkin vielä!
eiköhän sossu auta tässä tilanteessa. ja lukiolainen itsekin varmaan vois kesätyörahoja käyttää omaan kouluunsa, ainakin seuraavina vuosina jossei nyt ollu töissä. Ja tytöt ymmärtää että kukkaron nyöriä on kiristettävä ja säästettävä kuluissa ja muissa menoissa opintojen takia.
Opiskeluun panostaminen on hyvä sijoitus joka tapauksessa. Ehkä toinen tyttö pystyy myöhemmin käyttämään samoja? Yritä ostaa mahdollisimman paljon käytettyjä/lainaa tai pyydä tosiaan kummeja, sukulaisia jne. auttamaan. Kirjojen eteen voi jostain muualta nipistää. Muista kannustaa ja tukea tytärtäsi!