Voihan lukion kirjat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
200e vuodessa tekee viiskytäsenttiä päevä... jätä kahvilan kahvi väliin ja lue iltapäivälehti kirjastossa. Ei voi olla liikaa. Tuon summan säästää vaikka sillä, että jätät yhdet farkut ostamatta ja kuljet fillarilla touko- ja elokuussa lukioon.

200e vuodessa tekee viiskytäsenttiä päevä... jätä kahvilan kahvi väliin ja lue iltapäivälehti kirjastossa. Ei voi olla liikaa. Tuon summan säästää vaikka sillä, että jätät yhdet farkut ostamatta ja kuljet fillarilla touko- ja elokuussa lukioon.

Tuossa 200e ei ollut niitä uusiapainoksia, jotka on pakko ostaa uutena. Ja en juo kahvia, ei kestä vatsa, enkä osta iltapäivälehtiä. Tyttö kulkee pyörällä kouluun n. 2km. Pyörien huoltoonkin menee rahaa, kun on 3 polkijaa. Minä en voi tosin yli kk pyöräillä jalan takia.

Noista olisi voinut jättää vuoden ainoat farkutkin ostamatta lukioaikaan, muihin noista ei mennyt rahaa. Kävellen tai pyörällä kuljin, naapurista luokkakaveri lähti aina hetken ennen minua kävelemään bussipysäkille, kun minä lähdin kävelemään koululle.

Yhteistyössä