Nuku hyvin :kiss:.Mut nyt nukkumaan. Hyvää yötä:kiss:
Nuku hyvin :kiss:.Mut nyt nukkumaan. Hyvää yötä:kiss:
Nuku hyvin :kiss:Mut nyt nukkumaan. Hyvää yötä:kiss:
Mä en totisesti vielä nuku. Masa on treffailemassa ketjun naisia, eikä siis ole ainakaan täällä.Se on se kukkujan kohtalo, palstailla yksikseen kun muut kimppatreffailee Masaa
Eikö oo edes Maija tuuraamassa?Mä en totisesti vielä nuku. Masa on treffailemassa ketjun naisia, eikä siis ole ainakaan täällä.
no palatsissa ei ainakaan Masaa näy,Mä en totisesti vielä nuku. Masa on treffailemassa ketjun naisia, eikä siis ole ainakaan täällä.
Masa siis pihtaa,no palatsissa ei ainakaan Masaa näy,
näin onMasa siis pihtaa,
ja sillä on selkeästi joku VIP lista... :snotty:
Vois silti koittaa jos sais masiinan ihmisten aikaan kiinni. Roikkuminen koneella pikkutunneille pitää Masan tehokkaasti loitolla.no palatsissa ei ainakaan Masaa näy,
Mä luulen, et sillä on musta lista. Taidan olla turhan keulilla.Masa siis pihtaa,
ja sillä on selkeästi joku VIP lista... :snotty:
Mä ajattelin tehdä Tuhkimot ja poistua juuri ennen kahtatoista=)Vois silti koittaa jos sais masiinan ihmisten aikaan kiinni. Roikkuminen koneella pikkutunneille pitää Masan tehokkaasti loitolla.
Nurkkabaari ois vielä auki, joten vois käydä siemaisemassa unikaljan, mut ei ole niin kova jano et tohon sateeseen viittis lähteä.
Mut tekeehän se himppasen tärkeemmän olon,Mä luulen, et sillä on musta lista. Taidan olla turhan keulilla.
Mä ajattelin tehdä Tuhkimot ja poistua juuri ennen kahtatoista=)
Jotakin sinne päin, paljasvarpain puikahdan prinssittömään petiin. Uniini, jos unet tulevat varaan äskeisen elokuvan komistuksen.:wave:...ja herätä aamulla toinen kenkä ja prinssi kateissa?
Kuulostaapa niin vallan ihanalta ja vilpittömän onnelliseltaEn tajua tätä seesteistä olotilaa. Se vaan on. On on ja on. En olis ikinä osannu kuvitella että voi vaan nauttia hetkestä, päivästä kerrallaan ja vain olla onnellinen. Outoa.
Mä oon aina ollu tosi katkera ja negatiivinen kaikki on-perseestä asenteella varustettu. Nyt oon vaan (ämpärikontakteja lukuunottamatta) koko ajan niin onnellinen ja teis mieli halata koko maailmaa. Hipinretale, peace and love. Ja miten sitä voikaan olla toisten puolesta niin vilpittömästi iloinen ja toivoa kivoille ihmisille kivoja asioita.
mulla on ollu villasukat ja roksit....Huomenta! Tän kesän jalkinehitti on kumisaappaat. Ei oo montaa kertaa tarvinnut tänä kesänä sandaaleja kuluttaa