The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä luulen, et sillä on musta lista. Taidan olla turhan keulilla.
Mut tekeehän se himppasen tärkeemmän olon,
kun on sentäs saanut nimensä listalle, ihan mille tahansa listalle :D

Mut se on varmaan unohtanu kun ei tänne eksy ennen aamun lintujen viserrystä...

Oon vähän kun baarista kotiin kulkijan viiminen porttikonki johon ohimennen kus... pisasta ennenkun on kotiovella :stick:
 
kahvikirahvi
En tajua tätä seesteistä olotilaa. Se vaan on. On on ja on. En olis ikinä osannu kuvitella että voi vaan nauttia hetkestä, päivästä kerrallaan ja vain olla onnellinen. Outoa.
Mä oon aina ollu tosi katkera ja negatiivinen kaikki on-perseestä asenteella varustettu. Nyt oon vaan (ämpärikontakteja lukuunottamatta) koko ajan niin onnellinen ja teis mieli halata koko maailmaa. Hipinretale, peace and love. Ja miten sitä voikaan olla toisten puolesta niin vilpittömästi iloinen ja toivoa kivoille ihmisille kivoja asioita.
 
En tajua tätä seesteistä olotilaa. Se vaan on. On on ja on. En olis ikinä osannu kuvitella että voi vaan nauttia hetkestä, päivästä kerrallaan ja vain olla onnellinen. Outoa.
Mä oon aina ollu tosi katkera ja negatiivinen kaikki on-perseestä asenteella varustettu. Nyt oon vaan (ämpärikontakteja lukuunottamatta) koko ajan niin onnellinen ja teis mieli halata koko maailmaa. Hipinretale, peace and love. Ja miten sitä voikaan olla toisten puolesta niin vilpittömästi iloinen ja toivoa kivoille ihmisille kivoja asioita.
Kuulostaapa niin vallan ihanalta ja vilpittömän onnelliselta :)

Nauti, nauti kun on mistä nauttia :)
 
Taidan käyttää koiran ulkona ja kurkkia josko Masa lymyilis jossain lähi pusikossa.

Jos käy tuuri, kolkkaan sen ja kiikutan kainalossa omaan sänkyyni, enkä päästä poies ainenka ennen aamu yhdeksää.
 
IhQ
Huomenta!

Ei meinannu uni tulla illalla kuitenkaan, liekkö sen iltakahvin vaikutusta vai stressaanko tätä uutta viikkoa vaan.
Pyörällä töihin, sekin jänskättää kun on pari-kolmekin reittiä tiedossa enkä osaa valita :headwall: Hittu kun on vaikeeta tää elämä taas...

Mutta mukavaa maanantaita kaikille!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä