The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tiiätkö :D - tää oli hieno viesti! Mulle siinä aukesi ihanasti kaksi ääripäätä: ensiksi mä olin tuosta ruokamäärästä vetää ihan ilmaiset "olen näprännyt jälleen pistorasiaa sukkapuikoilla"- hiukset - että waaaat, vieläkö se tästä nykyisestä "minä asun lähestulkoon kaupassa!"- tilanteesta muuttuu "muutin perheeni kanssa kauppaan asumaan" - tosiasiaan :snotty: :D

Ja toisekseen - että meijänkin suuresti rakastavalla ja "rakastavalla" kolmikolla vois olla oikeesti edessä se meidän kulahtaneiden vanhempien mielessä ja sydämessä asuva ajatus - että ymmärtävät olla yhtä, tulla toimeen keskenänsä ja tukeutua toisiinsa.

Ihanaa, olen onnellinen puolestanne :)! Se on iso asia, kun huomaa niiden siipien oikeasti kantavan.
Onneksi noista omista 2/3 asuu muualla, ei ihan päivittäin tarvitse tommosta määrää kantaa kaupasta ja kokata :) tosin joskus sitten taas on noiden lisäksi kavereitakin syömässä tai ainakin kahvilla mutta ei se haittaa, ihan tarpeeksi saan olla yksinkin kotona. Nuokin possut oli tarkoitus grillata eilen mutta kun ei täällä ketään ollut en viitsinyt itselleni alkaa tekemään
 
Onneksi noista omista 2/3 asuu muualla, ei ihan päivittäin tarvitse tommosta määrää kantaa kaupasta ja kokata :) tosin joskus sitten taas on noiden lisäksi kavereitakin syömässä tai ainakin kahvilla mutta ei se haittaa, ihan tarpeeksi saan olla yksinkin kotona. Nuokin possut oli tarkoitus grillata eilen mutta kun ei täällä ketään ollut en viitsinyt itselleni alkaa tekemään

Niin ne tilanteet vain muuttuu :) - mutta onneksi sitä elämää on kuitenkin siinä ympärillä. Tuota toivon itsekin, että vaikka se aika tulee, jolloin torppa tyhjenee, niin kuitenkin sinne saa ja pitää tulla joko yksin tai kavereiden kanssa. Pysyy siinä elämänotteessa kiinni.
 
Mua ei huvita mennä huomenna töihin kun joudun vielä sen kaks viikkoa kärsiä,höh!
..mutta aattelepas sitä, että sun lomas ajoittuu juurikin sen suuren intiaanikesän aikoihin :)

Näin on kuulemma suuret ja mahtavat ja viisaat ameriikanmeteorologit meitä maatiaisia valistaneet......;)

Meinasin muuten kirjoittaa urologit...tuli jollain tapaa niin luontevasti :snotty: :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä