kahvikirahvi
Nyt tuli kyyti niin lähen matkaan. Heippa!
hyvää ja turvallista matkaaNyt tuli kyyti niin lähen matkaan. Heippa!
Siit taitaapi olla aikaa kun Scarletti on viimeks tähän ketjuun kirjoittanut. Tol isolla puolella taas on läjäpäin ketjuja joit ei viitti edes avata, niin ei voi tietää.no toi on kyllä totta
mutta siis valitettavasti kukaan ei taida tietää
liekkö karletti kirjottanu tänne koskaan mitään?Siit taitaapi olla aikaa kun Scarletti on viimeks tähän ketjuun kirjoittanut. Tol isolla puolella taas on läjäpäin ketjuja joit ei viitti edes avata, niin ei voi tietää.
Hyvää ja turvallista matkaa ja nauti Lapin lumosta, soikoon sen valoissassa yössäNyt tuli kyyti niin lähen matkaan. Heippa!
nih, mun "äitipuoli" on mua pari vuotta nuorempiJuuri näin. Mä olen miestäni 9 vuotta vanhempi.
olen onneton ja loota tyhjä:'(jotkut onnekkaat sai yyveetä täältä...vai saikohan?? voi olla että sössin koko lähetyksen.
jotkut onnekkaat sai yyveetä täältä...vai saikohan?? voi olla että sössin koko lähetyksen.
:hug:olen onneton ja loota tyhjä:'(
Kuka ne söi:OJaahas, miun suklaat meni parempiin suihin. :vampire:
Teini vei. Eipähän tule syötyä koko levyä.Kuka ne söi:O
varmaan ikis ite?
Teinit! Sellasia ne sitten on|OTeini vei. Eipähän tule syötyä koko levyä.
Niin just! Äiti ei koskaan ota lapselta namia. Ainakaan salaa.Teinit! Sellasia ne sitten on|O
Tarttiskohan ideoida semmoinen jääkaappi, mis olis äidille omat lukolliset lokerot suklaatille ja jädeille? Ei teinit tai miehet noin vaan pääsis käsiksi.Teinit! Sellasia ne sitten on|O
Tulipas hiljasta. Keksiä....seksiä....kumpaakohan sitä haluis...? taidan tietää
Mulla on näläkä!
Mä keitän kahvit.